Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:40:51 GMT

مدارس چادگان و فریدونشهر تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۱۸۱

با توجه به بارش برف و باران در اغلب شهرستانهای استان، وضعیت محورهای مواصلاتی لغزنده اعلام شده است و مدارس چادگان در تمامی مقاطع و فریدون شهر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سه شنبه تعطیل شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، با توجه به بارش برف و باران در اغلب شهرستانهای استان، وضعیت محورهای مواصلاتی لغزنده اعلام شده است و مدارس چادگان در تمامی مقاطع و فریدون شهر در مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی سه شنبه تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام پلیس راهور استان اصفهان، تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای فریدون‌شهر- پشت‌کوه، خوانسار- دامنه، داران- الیگودرز، خوانسار- بویین‌میاندشت و داران- چادگان به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی جاده ها بدون زنجیرچرخ ممنوع است.

امروز بارش برف در فریدون شهر به ۵۰ سانتی متر رسید و در جاده های فریدونشهر به علت مه غلیظ کاهش دید افقی به علت کولاک شدید وجود دارد.

همچنین در محورهای گلپایگان- خمین، داران- نجف‌آباد، گلپایگان- دهق، اصفهان- نطنز- کاشان و کنارگذر غرب، لنجان-شهرکرد، عسگران- دامنه بارش باران را داریم و وزش شدید باد در سمیرم را شاهد هستیم که رعایت کامل قوانین به ویژه سرعت مطمئنه در این محورها ضروری است.

گفتنی است با توجه به شرایط جوی استان، مردم باید از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر باک خودروی خود را کاملا پر کرده و از سالم بودن بخاری و برف پاکن های خودرو مطمئن شوند.

توصیه می شود در صورت سفر در این شرایط، حتما پتو و مقداری جیره خشک به همراه داشته باشید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اصفهان بارش برف تعطیلی مدارس چادگان فریدونشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود

رئیس اداره حفاظت محیط زیست چادگان گفت: صید ماهی در دریاچه زاینده‌رود از یکم اردیبهشت ماه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.


مجتبی حاجتی افزود: از شهروندان انتظار داریم به منظور حفظ ذخایر آبزیان و جلوگیری از تخریب محیط زیست و منابع طبیعی، از هر گونه فعالیت صید و صیادی خودداری کنند.


او گفت:  با توجه به تقارن ایام پیش رو با فصل تکثیر و تخم‌ریزی ماهیان در دریاچه سد زاینده‌رود، در صورت مشاهده هر گونه تخلف، کلیه ادوات صید جمع‌آوری و متخلفان به منظور اعمال قانون و صدور رأی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.


رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان بیان کرد: از مردم انتطار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره تلفن ۰۳۱۵۷۷۲۳۱۹۹ به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چادگان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پشمینه رستنی شفابخش دشت‌های اصفهان
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • یک رشته دکتری به رشته‌های دانشگاه آزاد لامرد افزوده شد/ هفت رشته دیگر در مسیر تصویب نهایی
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۲ استان
  • ممنوعیت صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌رود
  • تورانیان شاهنامه از نژاد ایران بوده‌اند