Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@05:14:52 GMT

پیش بینی نائب رئیس مجلس لبنان از ناتو عربی

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۳۱۶

«ایلی الفرزلی» 

معاون رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه طرح تجزیه و تقسیم سوریه با شکست مواجه شده است، سرنوشت ناتو عربی به عنوان راهبرد جدید دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در منطقه خاورمیانه را محکوم به شکست دانست و آن را سرپوشی برای ائتلاف کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و اسرائیل بیان کرد.

«ایلی الفرزلی» در گفتگو با شبکه خبری المیادین به موضع گیری ضد ایرانی و ضد حزب الله «دیوید هیل» معاون وزیر امور خارجه آمریکا در سفر اخیرش به لبنان اشاره کرد و این اظهارات وی را در چارچوب مواضع واشنگتن، چیز جدیدی ندانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون رئیس مجلس لبنان با بیان اینکه معادله قدرت در پاسخ به تجاوزات اسرائیل ثابت است، درباره برگزاری اجلاس ضد ایرانی لهستان افزود: واشنگتن به خوبی می داند که مشارکت هر کدام از شخصیت های لبنانی در اجلاس ضد ایرانی لهستان تبعات منفی به همراه خواهد داشت.

الفرزلی در خصوص موضوع سوریه نیز با اشاره به درخواست کردها از دمشق برای حمایت از آنها در برابر حملات احتمالی ترکیه گفت: دمشق به پناهگاه کردها در برابر حملات آنکارا تبدیل شده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس مجلس سوریه ناتو خاورمیانه شورای همکاری خلیج فارس حزب الله وزیر امور خارجه لبنان واشنگتن لهستان ترکیه ترکیه رئیس مجلس شورای همکاری خلیج فارس لبنان ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود

محمد دهقان صبح امروز - چهارشنبه - در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدام حقوقی در خصوص حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، گفت: حقوقدانان در خصوص موضوعات مختلف حقوقی تشکیل جلسه داده و بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: اگر قرار باشد اقداماتی انجام دهیم، پس از تصویب در یک کمیته تخصصی تصمیم‌گیری می‌شود؛ فعلا در مورد حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق اقدام حقوقی نداریم.

معاون حقوقی رئیس جمهور اضافه کرد: در حال کار روی همه تحولات با محوریت غزه هستیم و مشارکت خود را در مراجع بین‌المللی دنبال می‌کنیم.

دهقان با اشاره به آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط جمهوری اسلامی ایران، افزود: این اقدام یک عملیات تلافی‌جویانه در برابر اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

وی یادآورشد: رفتار خصمانه رژیم اشغالگر قدس بستر برخی از اقدامات ما بوده و مسیر خود را طی می‌کند. ما در این زمینه اقدام حقوقی نداریم.

دیگر خبرها

  • وعده نائب رئیس مجلس برای برخورد با بی‌حجابی
  • انفجار مهیب در پایگاه هوایی روسیه در کریمه و نابودی سامانه های موشکی+ فیلم/پیش بینی رسانه آمریکایی از نزدیک بودن شکست اوکراین در برابر روسیه
  • معاون حقوقی رئیس جمهور: توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیلی توسط ایران
  • توقیف کشتی رژیم صهیونیستی یک عملیات تلافی‌جویانه بود
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • رئیسی در دیدار نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان ‎لبنان
  • ابراز خرسندی نائب رئیس مجلس شیعیان لبنان از پاسخ مقتدرانه ایران به اسرائیل
  • هشدار فرمانده اسبق ناتو به واشنگتن درباره قطع حمایت از اوکراین