Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک به منظور شرکت در مجمع عمومی این کمیته وارد محل برگزاری آن شد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی کمیته ملی المپیک تا دقایقی دیگر در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز می‌شود.

در این مجمع خبرنگاران در اتاقی مستقر می‌شوند و برگزاری مجمع را به صورت زنده مشاهده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا قراخانلو، رئیس آکادمی ملی المپیک پیش از میهمانان در محل حاضر شده و روند آماده سازی سالن مجمع را شخصا نظارت می‌کند. وی همچنین از محل استقرار خبرنگاران نیز بازدید و تاکید کرد که شرایط مناسبی برای خبرنگاران فراهم شود.

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ساعت 9 آغاز خواهد شد که رای گیری در خصوص اساسنامه پیشنهادی کمیته مهم ترین محور این مجمع خواهد بود.

صالحی‌امیری: یک عده علاقه‌مند به حاشیه هستند/ اساسنامه کمیته ملی المپیک وحی نیست که قابل تغییر نباشد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،غلامرضا صالحی عصر سه‌شنبه با حضور در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.   وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.   صالحی با اشاره به تعداد قرداد‌های نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

دیگر خبرها

  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد روستایی در سطح کشور
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • ۲ عضو جدید وارد شورای نظارت بر صدا و سیما شدند
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲