Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@06:11:06 GMT

گریم متفاوت هستی مهدوی در ماجرای نیمروز 2 +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۳۴۱

گریم متفاوت هستی مهدوی در ماجرای نیمروز 2 +عکس

اولین تصویر هستی مهدوی بازیگر فیلم «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» ساخته محمد حسین مهدویان منتشر شد.

به گزارش مشرق، اولین تصویر از هستی مهدوی در یکی از مهمترین نقش‌های «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» با طراحی گریم فوق‌العاده شهرام خلج در اینستاگرام محمدحسین مهدویان منتشر شد.

این فیلم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است فیلم «ماجرای نیمروز» که در سال ۱۳۹۵ اکران شد به ترورهای سال ۱۳۶۰ پرداخت.داستان «ماجرای نیمروز ۲: رد خون» در ادامه داستان قبلی عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسین روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.
هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند.اولین نمایش این اثر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اعتراضات فرانسه بودجه 98 جام ملت های آسیا اینستاگرام عکس ماجرای نیمروز محمد حسین مهدویان هستی مهدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در همه ادوار تاریخ انسان‌ها در زندگی همیشه تحت تاثیر دو عامل، جهان طبیعی اطراف خود و محیط زیست کل جهان بوده‌اند. 

نرگس آذری (دکتری جامعه‌شناسی سیاسی، دانشگاه عالمه طباطبایی) در مقاله‌ای با عنوان «در باب ضرورت یک انقلاب شناختی در جامعه‌شناسی ایرانی» می‌نویسد در تاریخ اجتماعی ایران، برهه‌ای را می‌توان بازشناخت که در آن مفهوم محیط‌‌‌زیست ازدغدغه‌های محیطزیستی ملهم از رمانتیک‌گرایی یا دغدغه‌های نخبه‌گرایانه در میان روشنفکران به موضوعی عمومی و به تعبیر دیگر موضوعی سیاسی بدل شد.

از نظر این پژوهشگر زمینه‌های مادی وقوع چرخش هستی‌شناختی را می‌توان در بحران‌های اجتماعی مربوط به محدودیت‌های دسترسی به منابع مشترک آب و زمین و وقوع بحران‌های مربوط به آلودگی محیط‌‌زیست پی‌گرفت که به مفهوم جدید و مدرن محیط‌زیست در مقابل مفهوم قدیم طبیعت یا اقلیم معنا بخشید و فهم نقش قدرت از سوی جامعه در این میان امکان یافت.

* ارتباط محیط‌‌زیست و جامعه

امر سیاسی محیط‌زیست در حیطە هستی‌شناختی شکل می‌گیرد

این نویسنده این‌گونه ادامه می‌دهد که این روایت به دنبال ساختن تاریخی است که در آن، امر سیاسی محیط‌زیست در حیطە هستی‌شناختی شکل می‌گیرد و در ادامه ضرورت شناخت‌شناسانه‌ای در حوزه علوم اجتماعی طرح می‌شود که تاکنون به تعویق افتاده است.

به زعم آذری این ضرورت، شکل‌گیری نوعی جامعه‌شناسی است که محیط‌زیست را نه به منزله موضوعی پیرامون جامعه برای شناخت درنظر می‌گیرد بلکه، طبیعت و کنش‌هایش را به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از اقتصاد، سیاست و جامعه می‌بیند و جامعه را موجودی می‌پندارد که در کنش‌های سیاسی‌اش با محیط‌زیست نسبت پیدا می‌کند.

* ماهیت سیاسی و اجتماعی محیط‌زیست

آذری می‌نویسد در تاریخی که روایت می‌شود، یک پیشاتاریخ گسترده نیز مفروض است که در آن چرخش‌های هستی‌شناسی زیادی روی داده تا شکل‌گیری مفهوم محیطزیست در تفکر اجتماعی ما امکان یافته است.

در جامعه‌شناسی کل‌نگرانه، طبیعت به عنوان ابژ‌ه‌ای تاریخ‌مند و نیت‌مند مدنظر است که مانند سایر وجوه اجتماعی انسان در یک پارادایم هستی‌شناختی شکل گرفته و شناخت آن نیز تابع اقتضائات این پارادایم است

این پژوهشگر در این مقاله مبداء تاریخ را در پساشکل‌گیری مفهوم محیطزیست به مثابه مسئله‌های اجتماعی قرار داده‌ است و بنابراین از شرح پیش از آن چشم‌پوشی کرده است. درواقع برای ساختن تاریخ مدنظر به برهه‌هایی پرداخته است که مسیر این تاریخ را روشن می‌سازد.

او در ادامه با اشاره به این موضوع که در هریک از این برهه‌ها نوعی فهم محیط‌زیستی حاکم شده و مبتنی بر رویکرد طبیعت‌گرایانه از بوم‌شناسی است، فهمی که مجال شناخت جامعه‌شناختی به معنای کل‌نگرانه را از میان می‌برد یا گامی برای شناخت ماهیت سیاسی و اجتماعی محیطزیست و شکل‌گیری کل‌نگری شناختی است.

آذری توضیح می‌دهد که در جامعه‌شناسی کل‌نگرانه، طبیعت به عنوان ابژ‌ه‌ای تاریخ‌مند و نیت‌مند مدنظر است که مانند سایر وجوه اجتماعی انسان در یک پارادایم هستی‌شناختی شکل گرفته و شناخت آن نیز تابع اقتضائات این پارادایم است.

او در پایان می‌نویسد: در این بستر، زمانی که جامعه‌شناسی از محیط‍زیست سخن می‌گوید و به ویژه از منظر دفاع از محیط‌زیست در برابر تأثیرات مدرنیته و صنعتی‌شدن به جامعه می‌نگرد، سنت و رویکرد خود را نیز آشکار می‌سازد و دیگر بی‌طرف به نظر نخواهد رسید.  

  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تفال به حافظ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛‌ای پیک راستان خبر یار ما بگو...
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • شکل‌گیری مفهوم محیط‌زیست در تفکر اجتماعی
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه (+عکس)
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی از امانات ورزشگاه
  • ماجرای سرقت وسایل زنان هوادار تراکتورسازی در اولین تجربه حضور در ورزشگاه
  • گریم متفاوت اکبر عبدی در کنار نوه‌اش | عکس