Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  در این دیدار که مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان نیز حضور داشت، مسائل این حوزه در هرمزگان از جمله حمایت و کمک بیشتر سازمان تعزیرات حکومتی در مبارزه و برخورد با قاچاق کالا و ارز و ایجاد آرامش در بازار مورد بحث و پیگیری قرار گرفت.

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعزیرات قاچاق کالا و ارز معاون وزیر استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم

عبدالطیف رشید، رئیس جمهور عراق خطاب به رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که عراق تعرض به شهرهایش را برنمی‌تابد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، عبداللطیف رشید، رئیس جمهور عراق امروز دوشنبه در دیدار با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه گفت که عراق نمی‌پذیرد کشورش محل درگیری یا تهدیدی برای کشورهای همسایه باشد و هر گونه تعرض به شهرهای خود را نیز برنمی‌تابد.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد، رئیس جمهور هر دو کشور در این دیدار بر لزوم توقف تجاوز به غزه ، حمایت از مردم فلسطین، اهمیت کاهش تنش‌ها و اتخاذ تفاهمات و گفت‌وگوی سازنده تاکید کردند.

رئیس جمهور عراق در دیدار با همتای ترکیه ای خود بر اهمیت افزایش تلاش‌ها برای تقویت امنیت مرزها و مقابله با چالش های تغییرات آب و هوایی، زیست محیطی و بحران آب تاکید کردند.

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه امروز دوشنبه وارد عراق شد و محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق از بدو ورود از اردوغان استقبال کرد.

دفتر اطلاع رسانی محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق در این خصوص اعلام کرد: السودانی و رئیس جمهور ترکیه در این سفر، پرونده های آب، اقتصاد، امنیت و پروژه جاده توسعه مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد. همچنین توافقنامه چارچوب راهبردی میان دو کشور با هدف توسعه شراکت اقتصادی و تجاری امضا خواهد شد.

اردوغان پس از دیدار با رئیس جمهور عراق در کاخ دولتی در بغداد با محمد شیاع السودانی نخست وزیر این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

اردوغان پس از آن به اربیل می رود. این سفر بعد از 12 سال انجام گرفت.

اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستورات ویژه برای ترخیص اقلام ضروری وکالاهای وارداتی از بندر لنگه
  • رئیس جمهور عراق به اردوغان:تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد
  • دادگستری اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی در هرمزگان را نمی‌دهد
  • هشدار معاون وزیر صمت به افزایش سن معادن در ایران