Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@08:16:07 GMT

آرزوی 12 کودک کار در قشم محقق شد

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۶۸۰

آرزوی 12 کودک کار در قشم محقق شد

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛  تورج امانی مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد با پیشنهاد انجمن هنرهای تجسمی قشم ضمن دعوت از کودکان کار شهر قشم و پذیرائی از آنان در ضیافت شام، از این کودکان خواست آرزوهای خودشان را در قالب نقاشی ارائه کنند.

این کودکان نقاشی های خود را با محوریت "آرزوها" به انجمن هنرهای تجسمی قشم ارائه کردند که 12 نقاشی به عنوان آثار برتر از سوی مسئولان این انجمن به تورج امانی ارائه شد و مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم هم با هدف تجلیل از این کودکان نسبت به تهیه درخواست آنان اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که کالاهای خریداری شده در آئینی ویژه در مرکز بین المللی رشد قشم به 12 کودک با رِنج سِنی 7 تا 13 سال اهدا گردید.

بنا به این گزارش، داشتن یک پیراهن زیبا برای مهمانی، ماشین سرعتی، مرغ فروشی، پولدار شدن پدر، قصر صورتی، عروسک چشم آبی، عروسک باربی، کتاب، لوازم ویژه نقاشی، جوجه از جمله درخواست هایی بود که کودکان کار بر روی نقاشی های خود به آنها به عنوان آرزو نام برده بودند.

چند تن از نیروهای مدیریت امور شهری و روستایی در این برنامه، برای کودکی که آرزوی مرغ فروشی داشت با اهدای یک مرغ و خروس و ارائه توضیحات در زمینه نحوه نگهداری برای تولید جوجه آرزوی وی را برآورده کردند.

در مورد کودکی که آرزوی کتابخانه داشت هم با دادن کتاب و عضویت وی در کتابخانه شهر قشم و سپردن مسئولیت کتابخانه به وی به مدت دو روز در هفته و همچنین در مورد کودکی که آرزو داشت پدرش پولدار شود نیز وی را برای ادامه تحصیل و ورود به کسب و کار مناسب برای کمک به خانواده تشویق کردند.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدر رشد شهری و روستایی قشم نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، به دنبال فعال‌سازی مددکاری، راه اندازی مرکز شوق زندگی، تسهیل در امر فرزندخواندگی و همچنین اجرای طرح خانواده میزبان، تعداد کودکان ۳ شیرخوارگاه استان تهران در پایان اسفندماه برای نخستین بار به زیر ۱۰۰ کودک رسید.

بر اساس گزارش سازمان بهزیستی، استان تهران دارای سه شیرخوارگاه حضرت آمنه (س)، حضرت رقیه (س) و شبیر است که تا دو سال پیش میزان کودکان این سه شیرخوارگاه در برخی زمان‌ها، به بیش از ۳۵۰ کودک می‌رسید.

هر چند میزان ورودی شیرخوارگاه‌ها در سالی که گذشت کاهش نیافته اما تحرک مددکاری باعث شده، کودکان به جای نگهداری طولانی مدت در شیرخوارگاه‌ها وارد محیط امن و گرم خانواده شوند.

کد خبر 6062776 علی قدمی

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۴ هزار میلیاردی سال گذشته محقق شد | تحقق بودجه با اتکا به ۴ محور
  • اینجا آرزوها جان می‌گیرند/۱۰ هزار کودک اردبیلی چشم انتظار دستگیری
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اوتیسم در کاشان
  • برپایی دومین نمایشگاه آثار نقاشی کودکان مبتلا به اوتیسم
  • ۱۷ هزار کودک در غزه والدین خود را از دست داده‌اند
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • بهترین زمان آموزش زبان دوم برای کودکان چه سنی است؟
  • برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان اُتیسم در کاشان 
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید