Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@12:59:17 GMT

کشته شدن یک افسر پلیس در سقوط هلیکوپتر در برزیل+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۷۲۸

‍‍‍‍‍‍

رکنا: بر اثر سقوط یک هلیکوپتر در خلیج گوانابارا شهر ریودژانیرو برزیل یک افسر پلیس کشته شد.

حجم ویدیو: 4.88M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

به گزارش گروه ترجمه رکنا،روز دوشنبه بر اثر سقوط یک بالگرد پلیس در خلیج گوانابارا شهر ریودژانیرو برزیل یک افسر پلیس کشته و سه افسر پلیس دیگر مصدوم شدند.

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید تلاش نیروهای امداد و نجات در تلاش نجات یک افسر پلیس بی‌فایده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! فیلم لحظه نجات تنها بازمانده حادثه سقوط هواپیما / این جوان کرجی فرشته نجات شد فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس اسامی و عکس های کامل شهدای سانحه سقوط هواپیمای بوئینگ 707+ عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس لحظه غش کردن یک زن سر صحنه سقوط هواپیما/ این زن کیست ؟ + فیلم دردسر عکس سلفی 2 مرد بی وجدان با گوشی یک زن+ عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس قتل دختربچه 5 ساله به خاطر ایکس باکس+ عکس سپاه این سلطان را در مشهد دستگیر کرد وحشت راننده های خودرو از حیوان گرسنه+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط پلیس اخبار حوادث برزیل سقوط هلیکوپتر فیلم افسر پلیس تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی

پس از برخورد یک کشتی کانتینری با پل بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا، شماری از افراد به داخل رودخانه سقوط کردند.

به گزارش ایسنا، در پی برخورد یک کشتی کانتینری به نام «دالی» با پل «فرانسیس اسکات کی» در ایالت مریلند آمریکا، شماری از خودورها و افراد به داخل رودخانه پاتپسکو سقوط کردند.

این حادثه بامداد سه‌شنبه به وقت محلی روی داد و بخش‌های زیادی از این پل ۱۰ کیلومتری پس از برخورد کشتی فرو ریخت.

در تصاویر منتشر شده نیز نشان داده می‌شود که چطور خودروهایی که روی این پل بودند به درون رودخانه سقوط کردند.

در ابتدای حادثه، اداره آتش‌نشانی بالتیمور اعلام کرد ۲۰ نفر به داخل رودخانه سقوط کرده‌اند اما پس از مدتی آمار خود را اصلاح و تعداد آن‌ها را هفت نفر اعلام کرد.

«جیمز والاس» رئیس اداره آتش‌نشانی بالتیمور می‌گوید: «تاکنون ۲ نفر نجات پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها در اوضاع بسیار وخیمی است».

نیروهای امدادی همچنان در حال جستجو برای نجات افراد دیگر هستند. خدمه کشتی نیز در آن حضور دارند و با گارد ساحلی در ارتباط هستند.

«ریچارد ورلی» رئیس پلیس بالتیمور می‌گوید «قطعا نشانه‌ای مبنی بر اینکه این حادثه عمدی و یا مرتبط با تروریسم است، وجود ندارد».

شبکه ای‌بی‌سی خبر داده این کشتی پس از اینکه بندر را ترک کرد، دچار از دست دادن نیروی پیشران شد و خدمه آن به مقام‌های مریلند درباره حادثه احتمالی هشدار داده بودند.

«وس مور» فرماندار مریلند نیز در پی این حادثه و عملیات جستجو و نجات، اعلام وضع فوق‌العاده کرده است.

کاخ سفید نیز اعلام کرده اوضاع را از نزدیک زیرنظر دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط پل در شهر بالتیمور ۶ کشته برجای گذاشت
  • سقوط مرگبار جوان دامغانی از کوه
  • سقوط از کوه جان یک جوان را در آهوانو دامغان گرفت
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد
  • فروپاشی پل بالتیمور در پی برخورد کشتی
  • نجات ۵ سرنشین خودروی سقوط کرده در رودخانه لاکان رشت
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز
  • سیل وحشتناک در برزیل با 23 کشته و هزاران آواره + عکس و فیلم