Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش وجوانان ضمن حضور در جلسه شورای ورزش شهرستان سیریک با بیان اینکه ورزش زیربنای کاهش آسیب های اجتماعی است اظهارداشت:کار اصولی در توسعه و تقویت ورزش در سطوح و بخش های مختلف میتواند تاثیر در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

وی ادامه داد:نگاه ما توسعه ورزش ،بالاخص وزش قهرمانی و ورزش همگانی است و تعامل بسیار خوبی هم با مجموعه های مختلف ورزش در سایر ادارات داریم که قطعا این نگاهها با حضور و مشارکت هیأت های ورزشی تکمیل خواهدشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت:با توجه به ماههای پایانی سال و دو سهمیه برای برگزاری همایش پیاده روی خانواده بصورت پخش زنده از شبکه سوم سیما در استان حاضرم در صورت مشارکت فرمانداری و دستگاههای اجرایی شهرستان و اعلام آمادگی اداره شهرستان در محور ساحلی شهرستان سیریک نیز این همایش را برگزار نماییم تا توانمندیها و ظرفیت های این شهرستان هم از طریق ورزش به سایر استانهای کشور بشناسانیم.

امیاری تصریح کرد: با توجه به پتانسیل و ظرفیت دریا و ساحل و تلاش مسئولین درصدد احداث دهکده ساحلی برای ورزش های آبی و ساحلی در شهر بندرعباس هستیم و باتوجه به موقعیت ساحلی بودن شهرستان سیریک طرح سایت ساحلی را به اداره کل ارائه دهید تا در اعتبارات سال 98 گنجانده شودو عملیات اجرایی آن اغاز شود.

وی یادآورشد: برای کمک به کاهش آسیب های اجتماعی و گسترش فعالیت جوانان در عرصه های ورزشی ،ازدواج،اشتغال باید سمن هایی در حوزه های اجتماعی و ورزشی را در این مناطق تشکیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان اینکه نگاه ما به حوزه ورزش باید نگاه بلند باشد اظهارداشت: با توجه به وجود ظرفیت های فوق العاده ورزشی بانوان در شهرستان با حمایت از ورزشکاران بویژه بانوان و ترغیب فرزندان برای انجام فعالیت های ورزشی، تلاش خواهیم نمود .و وضعیت ورزش شهرستان را بهبود بخشیم و در جهت توسعه زیرساخت های آن امکانات لازم را در حدتوان مهیا کنیم که یکی از سیاست گذاری اداره کل ورزش وجوانان ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سلامت بانوان است که در حوزه بانوان انجام دهیم که تاکنون حرکتهای بسیار خوبی را آغاز نموده ایم.

امیاری همچنین اظهارکرد:در جهت توسعه ورزش همگانی و ایجاد خانه های ورزش روستایی این مناطق را تجهیز ودر صورت امکان مجوز احداث خانه روستایی در این شهرستان را افزایش خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد:نگاه ما به ورزش بانوان نگاه مثبتی است ویکی از اهداف مهم ما در اداره کل ورزش و جوانان استان، توسعه ورزش بانوان در سطح استان(شهرستان ها،بخش ها و روستاهای دور افتاده)می باشد.

گفتنی است در جریان سفر یک روزه مدیرکل ورزش وجوانان استان با عامری معاون فرهنگی و امورجوانان،مسیحی رئیس دفتر فنی مهندسی و رضایی مسئول ورزش بانوان اداره کل و پرتابیان فرماندار ابتدا باحضور در گلزارشهدای گمنام سیریک قبور شهدا را عطرافشانی واز ساحل سیریک محل پیشنهادی شهرداری سیریک جهت احداث دهکده ورزشی و زمین ساحلی روستای طاهرویی بازدید و در این میان دیدار با حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان و بازدید از سالن ورزشی بندر گروک،کوهستک و همچنین حضودر در منزل شهید نمردی روستای شهید مردان این شهرستان و دیدار با خانواده این شهید باتفاق فرماندار و جمعی از مسئولین داشتند.لازم بذکر است مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در جلسه تخصصی با فرماندار سیریک مسائل و مشکلات ورزش این شهرستان را مورد بررسی قراردادند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان جامعه خانواده فرماندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد در سرفصل‌های مختلف مبنای علمی و منطقی ندارد و در این زمینه گلایه داریم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد با انتقاد از نگاه صرفاً شهرستانی بدون توجه به پایه‌های دقیق آماری در نظام برنامه‌ریزی اغلب ادارات کل کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در شهرستان بویراحمد به دلیل مرکزیت آن بخش قابل توجهی از جمعیت جوان استان و موضوعات مبتلابه جوانان در این شهرستان بوده ولی در تقسیم و تخصیص بودجه و اعتبارات بدون توجه به آمار واقعی صرفا در حد یک شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان‌ها نگاه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی دلایلی که حجم آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان چشمگیر بوده که این مهم ناشی از این نوع نگاه در تصمیم گیرهای استانی است، عنوان کرد: عملکرد معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان قابل تقدیر بوده و از بدو حضور نسبت به سمن‌های شهرستان توجه بهتری دارند، اما از سایر مجموعه اداره کل و معاونت‌های مختلف توقع بوده به موضوع جمعیت در شهرستان بویراحمد تمرکز شود تا در حق این شهرستان و مرکز استان اجحاف نشود.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بویراحمد ابراز کرد: آمار مهمترین شاخص توسعه هر کشور بوده و عمدتا همه مدل‌های توسعه بر اساس آمار جمعیتی می‌باشد و ما خواهش داریم در بحث تعداد آمار جوانان شهرستان بویراحمد تمرکز شود و خدماتی که ارائه می شود بر این اساس باشد. مسئله جوانان یک مسئله پایه‌ای و ساختاری است که نگاه به این شاخص می‌تواند ارتقاء‌دهنده سایر شاخص‌ها در ابعاد مختلف باشد.

مهدوی‌مطلق با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها در موضوع وام ازدواج خاطرنشان کرد: مخرج مشترک نظام مسائل جوانان ازدواج است و هر چه در بحث ازدواج در مسئله جوانان خوب کار شود ضمن آنکه به راهبرد کلان کشور در بحث جوانی جمعیت و جمعیت‌سازی کمک می‌کند و در عین حال نسبت به خود مسئله جوانان کمک بیشتری می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه همکاری برخی از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج بسیار کم است، یادآور شد:  تعدادی از بانک‌ها که می خواهند تسهیلات ازدواج پرداخت کنند نیز سخت گیری‌هایی دارند و خودم چندین نفر را می‌شناسم که به خاطر سخت‌گیری بانک قید وام ازدواج را زده و همین مسئله می‌تواند در ازدواج وی تأثیر منفی داشته باشد که البته می‌توان با تمهیدات دیگری موانع را از سر راه جوانان برداشت.

مهدوی‌مطلق در ادامه یادآور شدند: دستگاه‌های دولتی ظرفیت خود را در اختیار ازدواج جوانان قرار دهند و تمامی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و دستگاهای اجرایی که دارای امکانات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه‌ها و هسته‌های مشاوره هستند، موظف بوده  با هماهنگی کمیته ساماندهی ازدواج، این فضاها را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد‌الشرایط قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است
  • ارزش‌های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی
  • ورزش های ناب انسانی و اسلامی در جامعه ایرانی