Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دیدار با ۶ نفر از مسئولان تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مشترک با دانشجویان، شکاف اطلاعاتی بین مسئولان و دانشجویان را زمینه‌ساز بروز ابهام در برخی حوزه‌ها دانست و برگزاری نشست‌های مشترک با دانشجویان و ارائه اطلاعات کافی و منطقی را راهکار رفع این ابهام عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، دکتر محمد آقاجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز بر تداوم این دیدارها با اقشار مختلف دانشجویی تأکید کرد و گفت: در خانواده دانشگاهی همه باید خواسته‌ها و نیازها را مطابق شرایط موجود تنظیم و در شرایطی خاص آن‌ها را تعدیل کنند تا اکثر مأموریت‌های دانشگاه در مسیر خود ادامه یابد.

وی ضمن ابراز خرسندی از دیدار مشترک با دانشجویان، شکاف اطلاعاتی بین مسئولان و دانشجویان را زمینه‌ساز بروز ابهام در برخی حوزه‌ها دانست و برگزاری نشست‌های مشترک با دانشجویان و ارائه اطلاعات کافی و منطقی را راهکار رفع این ابهام عنوان کرد.

در این دیدار که با حضور رئیس، معاونان و سایر اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد، بیرانوند دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ۱۳۴۸، حاتمی دبیر شورای صنفی، محمد پناه دبیر انجمن اسلامی متحد، نظری نماینده دبیران کانون‌های فرهنگی، خیامی نماینده انجمن‌های علمی و محمودی رئیس بسیج دانشجویی حضور داشتند.

 در این دیدار که به ‌منظور تقویت ارتباطات دوجانبه با جامعه دانشجویی انجام شد، اهمیت مشارکت دوسویه مسئولان و دانشجویان در مسائل مهم و جاری دانشگاه مورد تأکید قرار گرفت.

رفع کمبودها و نیازهای خوابگاه‌های دانشجویی، تکمیل مقبره شهدا در دانشکده پرستاری، اختصاص فضای فیزیکی به کانون‌ها و انجمن‌های علمی، مشارکت دادن دانشجویان در حوزه تصمیم‌گیری‌های دانشجویی، تخفیف هزینه درمان دانشجویان، محدودیت ارائه مقالات پژوهشی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی، شهریه دانشجویان بین‌الملل، توسعه آموزش مجازی و کیفیت فعالیت‌های علمی و پژوهشی و فناورانه دانشجویی  از جمله مهم‌ترین مسائل آموزشی، فرهنگی، رفاهی و صنفی مدنظر دانشجویان در این دیدار بود که توسط اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه به آن‌ها پاسخ داده شد و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، مساعدت در تخفیف فرانشیز درمانی دانشجویان در مراکز درمانی دانشگاه، تکمیل مقبره شهدا و همچنین تعمیرات فوری و اولویت‌دار خوابگاه‌های دانشجویی ره‌آورد این جلسه بود که با دستور رئیس دانشگاه به‌عنوان مصوبات هیئت‌رئیسه دانشگاه ثبت شد.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 845374 برچسب‌ها خبر ویژه احمدی نژاد

دیگر خبرها

  • دانشجویان رسالت بزرگی در احیای حرکت‌های فرهنگی و هنری دانشگاه‌ها دارند
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت