Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:15:30 GMT

3904 همدانی در صف وام ازدواج هستند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۷۹۲۰

3904 همدانی در صف وام ازدواج هستند

همدان- ایرنا- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان همدان با بیان اینکه امسال به 22 هزار و 560 تن تسهیلات ازدواج پرداخت شده است گفت: سه هزار و 904 نفر از اهالی این استان در صف انتظار دریافت وام ازدواج هستند.

محمد طوماسی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مجموع تسهیلات پرداختی در بخش ازدواج سه هزار و 341 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره امور شعب بانک ملی استان همدان اضافه کرد: داده های آماری موید این است که تسهیلات پرداختی ازدواج در سال جاری نسبت به کل سال 96 حدود 10 و نیم درصد رشد داشته است.
طوماسی افزود: سه بانک ملی، کشاورزی و ملت با سهم 53.5 درصدی از مجموع تسهیلات پرداختی بیشترین میزان پرداخت وام ازدواج را داشته اند.
به گزارش ایرنا دولت در لایحه بودجه 1398 کل کشور سقف وام قرض الحسنه ازدواج جوانان را برای هر فرد 15 میلیون تومان با دوره بازپرداخت پنج ساله تعیین کرده است که تغییری نسبت به امسال ندارد.
7526/2087

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانک ها تسهیلات ازدواج زوج های جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت

آفتاب‌‌نیوز :

روز دوشنبه در پی اعلام مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی همدان مبنی بر یک حادثه سقوط دستگاه کارتن سازی بر روی فرد در علی آباد فرهنگیان، یک تیم عملیاتی از ایستگاه غدیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان،  آتش نشانان در بررسی‌های اولیه و به گفته شاهدان عینی در محل متوجه شدند که فردی در حال تعمیر یک دستگاه کارتن سازی بوده که ناگهان بر اثر سقوط قسمتی از دستگاه بر روی وی در زیر دستگاه محبوس شده است.

نیروهای آتش نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی فرد محبوس شده را از زیر دستگاه رها سازی کردند که متاسفانه به دلیل شدت فشار وارده این کارگر قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان از شهروندان خواست در حوادثی که نیاز به رهاسازی مصدوم است، مراتب را با عوامل آتش نشانی اطلاع بدهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • پرداخت ۳۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیشترین وام را در سال ۱۴۰۲ پرداخت کرد
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • جزئیات و شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣