Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم آباد - ایرنا - فرماندار دلفان گفت: برای برگزاری مطلوب آیین های گرامیداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب 10 کارگروه در این شهرستان تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا ،حشمت بهمنی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری دلفان از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از تاثیرگذارترین انقلاب های دنیا یاد کرد و اظهار داشت: امروز امنیت ،استقلال و اقتدار انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی و دستاوردهای بزرگ انقلاب در حوزه های انرژی هسته ای و صنایع دفاعی بر همگان آشکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به خدمات گسترده نظام در رشد و بالندگی کشور و محرومیت زدایی تصریح نمود: خدمات نظام اسلامی در حوزه‌های مختلف راه سازی، آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، آبرسانی، برق رسانی و گازرسانی در شهرها و روستاها مشهود است.
بهمنی به برنامه های دشمنان برای ترویج سیاه نمایی و تضعیف دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و تاکید کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردها و اطلاع رسانی در خصوص خدمات ارائه شده در شهرستان است.

‍**خدمات نظام را برای مردم انتشار دهید
امام جمعه نورآباد نیز در این جلسه از مدیران دستگاههای اجرایی خواست تا با آمار و اطلاعات دقیق خدمات نظام را برای مردم تشریح کنند.
حجت الاسلام علی اکبر جمیاری با گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر هرچه باشکوه برگزار شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد.
وی دهه فجر را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردها ی نظام دانست و گفت: در حالیکه دشمنان به جنگ تبلیغاتی علیه نظام روی آورده اند چرا برخی از مدیران ادارات بی توجه به این موضوع بوده و اقدامی جهت بیان دستاوردهای انقلاب انجام نمی دهند.
امام جمعه نورآباد افزود: در این چهل سال استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دسیسه‌ها و توطئه های زیادی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بکار گرفت اما بحول و قوه الهی در این زمینه موفق نشد و ان شاءالله من بعد هم موفق نخواهد شد.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعیت در شمال استان لرستان واقع شده است.
7270/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي داخلي دهه فجر دلفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ دندان شکن و تنبیه اسراییل نشان داد در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با عنوان اینکه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج یکی از یادگاران ارزشمند امام راحل است افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از آینده نگری حضرت امام خمینی رحمت اله علیه دارد.

امام جمعه زنجان با یاد آوری اینکه طبق یکی از اصول مهم قانون اساسی نهاد مقدس سپاه پاسداران برای پاسداری از دست آورد‌های نظام اسلامی تشکیل شده افزود: امروز شاهد هستیم این نهاد انقلابی وظایف خود را حتی در خارج از مرز‌های کشورمان به خوبی انجام می‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی همچنین ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای ورزشکار گفت: ۵۰۰ نفر از ورزشکاران مدال آور جزو شهدا و ۱۰۰ شهید گرانقدر هم از شهدای مدافع حرم هستند.

وی ۵ اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در واقعه‌ی طبس را گرامیداشت.

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران