Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو، مدعی شد علت درگیری‌های بازیکنان یونایتد با او سخت‌گیری بیش از حد مورینیو بوده و رختکن یونایتد به همین علت بر علیه آقای خاص، عصیان کرده است.

به گزارش "ورزش سه"،  مدیر برنامه‌ها و زندگی‌نامه نویس ژوزه مورینیو، پریرا، برای اولین بار بعد از اخراج او از منچستریونایتد در یک مصاحبه در این باره اظهارنظر کرده و می‌گوید با اینکه علت مشکلات شدید و ناکامی او در فصل جاری چه برای خود مورینیو و چه برای او همچنان یک راز نامکشوف است ولی شکی نیست که مورینیو کنترل رختکن یونایتد را از دست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پریرا در این باره گفت:" نه من و نه خود مورینیو دقیقا نمی‌دانیم علت چه بود. البته مورینیو از همان اول با بعضی مسئولین یونایتد مشکل داشت. او بازیکنانی را می‌خواست که خریده نشدند. این ژوزه را عصبانی کرد چون فکر می‌کرد تیمی در اختیار خواهد داشت که می‌تواند در همه رقابتها با آن مدعی باشد. با اینحال مورینیو اوایل کار با بازیکنان رابطه خوبی داشت و این را در نتایج خوب تیم در لیگ اروپا می‌شد دید".

 

پریرا در ادامه صحبت‌هایش گفت:" ولی به تدریج حمایت رختکن از مورینیو کمتر و کمتر شد تا به جایی رسید که بازیکنان تیم دیگر به هیچ وجه حاضر به پذیرش مورینیو نبودند. واقعیت این است که مورینیو، مربی‌ای بسیار جاه‌طلب و فوق‌العاده سخت‌کوش است. و بعد از مدتی، عده‌ای از بازیکنان به این نتیجه می‌رسند که او بیش از حد سخت‌گیر است و مقابلش موضع می‌گیرند. در منچستریونایتد هم اوضاع از همین قرار بود و من از شروع فصل انتظارش را داشتم".

 

ژوزه مورینیو (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • پرسش و پاسخ جالب تیری آنری و جیمی کرگر؛ بهترین سرمربی تاریخ فوتبال کیست؟
  • فیلم/ درگیری بازیکنان ایران و مراکش
  • فیلم| بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • مورینیو: در ساختار اشتباه نباید نقش فراتر از مربی ایفا کرد؛ می‌خواهم انتخاب درستی داشته باشم
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته
  • (ویدئو) بازیکنان فوتبال کاپشن خود را به کودکان دادند