Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه دولت در خصوص لایحه بودجه ۹۸ ادعای شفافیت دارد، گفت: بهتر است حسن روحانی با مردم شفاف باشد و به همگان در خصوص مبلغ میلیاردی تنخواه که در اختیار خودش است توضیح دهد.

وی با بیان اینکه بودجه مشخصی که هر ساله در اختیار رئیس قوه مجریه است در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده افزود: حسن روحانی این اعتبار را بین اشخاص حقیقی و حقوقی توزیع کرده اما بهتر است دولت و شخص رئیس جمهور که ادعای شفافیت در بودجه را دارند بگویند که این بودجه بین چه افراد و به چه دلایلی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلیمی گفت: رئیس جمهور باید صریحاً و شفاف بگوید که اگر از این اعتبار و بودجه به فرد یا افرادی کمک کرده به چه دلیلی بوده و نام آنها چیست؟

وی گفت: این حق مردم است که بدانند چه بلایی بر سر چند صد میلیاردی که  طبق بودجه سال ۹۷ در اختیار رئیس جمهوربوده آمده است.  

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: کمک به مردم یا گروه‌ها و اشخاص از طریق این اعتبار کاملاً اختیاری است ولی بهتر است روحانی لیست افراد دریافت کننده این کمک را مشخص کند چرا که مردم منتظر هستند تا ببینند که مبلغ کلان میلیاردی در اختیار رئیس دولت چگونه هزینه شده است.

وی همچنین درباره افزایش چندین برابری بودجه نهاد ریاست جمهوری افزود: نهاد ریاست جمهوری برای سال آینده قرار است چه کند که بودجه آن ۳ برابر سال ۹۷ شده است.

سلیمی خاطرنشان کرد: نهاد ریاست جمهوری باید پاسخ دهد که این افزایش بودجه به چه دلیلی بوده است؟ آیا افراد جدیدی را استخدام کرده‌اند و آیا ساختمان جدیدی را احداث کرده‌اند؟

وی تصریح کرد: نهاد ریاست جمهوری باید به صراحت درباره بودجه در اختیار مرکز استراتژیک ریاست جمهوری توضیح دهد که آنها اعتباراتشان را چگونه هزینه کرده‌اند؟ آیا هزینه تولید مقاله‌ای شده و یا تولیدات دیگری دارند؟ آیا جنگ روانی خاصی انجام داده‌اند و آیا قرار بوده کسی را تخریب کنند و آیا هزینه رسانه‌ها برای تایید برخی افراد کرده‌اند؟

منبع: نماینده

کلیدواژه: حسن روحانی نماینده نهاد ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش جماران، تارنمای «هیل» در گزارشی جنگ غزه را در میان پنج دغدغه اصلی ستاد انتخاباتی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو برشمرد. تارنمای این رسانه آمریکایی، پنج دغدغه عمده دموکرات‌ها را رابرت کندی، تورم، جنگ غزه، رأی‌دهندگان جوان و ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ برشمرده است.

 

حجم ویدیو: 22.38M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۷۰ هزار میلیاردی مالیات با دستکاری دولت و مجلس
  • کاهش ۷۰ هزار میلیاردی درامدهای مالیاتی در بخش دوم بودجه
  • برگزاری جلسه تخصصی بررسی پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و استاندارآذربایجان غربی به شهرستان ارومیه
  • رایزنی تلفنی «ماکرون» و «السیسی» درباره تحولات منطقه
  • تامین بودجه دولت از جیب مردم / عوارض خروج از کشور هیچ نقشی در بخش گردشگری ندارد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • پیگیر موضوع افزایش سهم مشهد از بودجه ملی زیارت هستیم
  • برداشت 200 هزار میلیاردی دولت از بورس برای کسری بودجه
  • (ویدئو) تامین کسری بودجه دولت با برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی از بورس