Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@11:24:35 GMT

سردار درویشی: دستگیری‌ام کذب است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۸۲۰۸

مدیرکل بنیاد تعاون ناجا گفت: طی یکی دو روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری من در کشور تایلند به اتهام حمل مواد مخدر منتشر شد که از اساس کذب است. ناطقان: سردار درویشی در خصوص برنامه‌های این بنیاد گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که نیروهای مسلح از فعالیت‌های اقتصادی شان بکاهند، در برنامه کوتاه مدت که حدوداً 6 ماه تا یکسال آینده محقق خواهد شد تلاش داریم تا در کل کشور بین 5 تا 6 هزار مسکن برای پرسنل مان فراهم کنیم و در برنامه‌ریزی بلند مدت هم امیدوار هستیم بتوانیم تا سال 1400 اغلب پرسنل مان را صاحب خانه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار درویشی درباره شایعه دستگیری‌اش که در فضای مجازی منتشر شد هم خاطرنشان کرد: طی یکی دو روز گذشته اخباری مبنی بر دستگیری من در کشور تایلند به اتهام حمل مواد مخدر منتشر شد که از اساس کذب است. به واقع وقتی دوستان خبر را برایم ارسال کردند در ابتدا نظرم این بود که برخی به دنبال شوخی با من هستند چرا که من بخاطر نظامی بودنم شرایط سفر به خارج از کشور را ندارم مگر برای انجام مأموریت کاری آن هم با شرایط خاص و نکته مهم آن است که از ابتدای سال هم با هدف مأموریت از کشور خارج نشده‌ام و هیچگاه هم به کشور تایلند سفر نکرده ام.
مدیرکل تعاون ناجا در جواب به این پرسش که منبع خبر مشخص شده است، گفت: ظاهراً خبر از سوی منافقین منتشر شده و در حال حاضر هم پلیس فتا به دنبال منتشرکنندگان داخلی هستند تا این نوع شیطنت‌های معاندان تکرار نشود. در حال حاضر دشمن اصلی ما منافقین هستند و فکر می‌کنند با این شیطنت‌ها می‌توانند فضا را مسموم کنند این در حالی است که خوشبختانه مردم ما بسیار هوشیار هستند و به خوبی می‌دانند که نیروهای مسلح و بویژه پرسنل نیروی انتظامی تا چه میزانی برای حفظ امنیت و آرامش تلاش می‌کنند.
منبع: ایران برچسب ها: سردار درویشی ، بنیاد تعاون ناج ، حمل مواد مخدر ، تایلند

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار درویشی حمل مواد مخدر تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است

از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر سال گذشته میلادی، رژیم صهیونیستی به طور گسترده اقدام به دستگیری غیرنظامیان فلسطینی و شکنجه آنها کرده است. این موارد تنها خلاصه به مردان نمی‌شود و گزارش‌ها حاکی از دستگیری زنان و حتی کودکان خردسال توسط نظامیان صهیونیست است. 

به گزارش الجزیره، دولت فلسطین مستقر در غزه امروز (سه شنبه) با صدور بیانیه‌ای دستگیری و شکنجه کودکان از سوی ارتش رژیم صهیونیستی را محکوم کرد. 

براساس بیانیه منتشر شده در این باره، از گروه‌های حقوق بشری و جامعه بین المللی خواسته شده است پس از شهادت وحشتناک فلسطینیان آزاد شده از بند اسراییل، اقدامات قاطعی در این زمینه انجام دهند.

در گزارش‌های منتشر شده از شهادت زندانیان فلسطینی در بند اسراییل که برخی از آنها حتی کمتر از ۱۲ سال داشته اند از شکنجه شدید، بدرفتاری و بی توجهی پزشکی به اسرا سخن به میان آمده است. 

این بیانیه تاکید دارد: شهادت این اسرا بار دیگر خوی شیطان صفتانه دشمن صهیونیستی را نشان داد. این مسئله مثال دیگری است که نشان می‌دهد ارتش رژیم صهیونیستی چگونه قوانین بین المللی و بشردوستانه را نقض کرده و به جنایت جنگی و نسل کشی خود علیه فلسطینیان در غزه ادامه می‌دهد. 

وزارت خارجه آمریکا سالانه گزارش‌هایی را درباره نقض حقوق بشر و شرایط زندانیان در جهان منتشر کرده و در صدر این لیست کشور‌های مخالف ایالات متحده را قرار می‌دهد. با این حال، واشنگتن همواره چشمان خود را به روی جنایات رژیم صهیونیستی بسته و هیچ گاه اشاره‌ای به کودکان فلسطینی در بند اسراییل نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۵ ارتش قدرتمند خاورمیانه بر اساس تجربه جنگی، تعداد پرسنل و تسلیحات نظامی (+عکس)
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری زنی که با موتور موادفروشی می‌کرد
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است