Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از وقوع "برف و کولاک" در ۱۴ استان کشور و امدادرسانی به یک هزار و ۸۸۰ مسافر گرفتار در برف و کولاک خبر داد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ اجتماعی پزشکی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته، 39 محور کوهستانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین،کردستان، لرستان، مازندران و همدان از برف و کولاک متاثر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور 53 تیم امدادی متشکل از 169 امدادگر برای کمک و امدادرسانی به مسافران در راه مانده افزود: طی دو روز گذشته یک هزار و 880 مسافر گرفتار در برف و کولاک در محورهای کوهستانی استان‌های یاد شده، امدادرسانی شدند و 73 مسافر هم اسکان اضطراری یافتند.

سلیمی از انتقال 3 نفر از مسافران به مراکز درمانی خبر داد و گفت: همچنین 275 دستگاه خودرو گرفتار در برف، رهاسازی شدند.

دعوت هلال احمر از مردم برای تامین وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستانافزایش 10 برابری بودجه جمیعت هلال احمر/ رشد 600 میلیاردی بودجه کمیته امدادفعالیتهاى اقتصادى عمده در جمعیت هلال احمر موقتاً متوقف شد

انتهای پیام/

R1332/P/S2,24,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از امداد رسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل در جنوب استان خبر داد و گفت: ۷۷ نفر از این حادثه دیدگان اسکان اضطراری یافتند.

سید محمد مهدی سجادی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: با جاری شدن سیل در شهرهای جنوبی استان سیستان و بلوچستان ۱۳۵ نفر در قالب ۳۵ خانوار دچار حادثه شدند.
وی افزود: به منظور پشتیبانی هر چه بهتر و خدمات رسانی مناسب ۱۲۱ نیرو در قالب ۲۴ تیم از هلال احمر استان عازم شهرهای سیل زده جنوب استان شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تا پیش از ظهر امروز منازل ۱۲ روستا درگیر سیلاب و آبگرفتگی با بکارگیری موتور پمپ از آب تخلیه شد.

سجادی افزود: ۸۰ تخته پتو، ۴۵ تخته موکت، ۲۱ دستگاه چادر امدادی و ۲۸۰ قوطی کنسرو میان حادثه دیدگان سیلاب توزیع شد.

وی ادامه داد: تیم های امدادی جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته در ۱۸ شعبه هلال احمر آماده خدمت رسانی به آسیب دیدگان هستند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور بالاترین سطح هشدار هواشناسی در استان در بحث تشدیدفعالیت سامانه بارشی اظهار کرد: از عصر سه شنبه تا عصر چهارشنبه (۲۸ تا ۲۹ فروردین) برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت و توفانی شدن دریا و افزایش ارتفاع موج تا حدود ۲ تا ۲.۵ متر پیش بینی می‌شود.

محسن حیدری بیان کرد: برای شهرستان‌های زرآباد، فنوج، کنارک، لاشار، قصرقند، چابهار، دشتیاری، نیکشهر، دلگان، جنوب ایرانشهر، بمپور، راسک، سرباز، سیب سوران، مهرستان، سراوان، گلشن و جنوب خاش رگبار سنگین باران و تگرگ در مدت زمان کوتاه، رعد برق شدید، وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کمک ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری تهران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲ طبیعت گرد گرفتار شده در باجگیران
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل استان کرمان
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور | ۴۳ مسافر نجات یافتند | اعزام ۲۰ تیم واکنش سریع و امداد و نجات | ببینید
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۱۳۵ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی