Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مهدی رضایی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: به‌دنبال سلسله برنامه‌های عزت‌بخش و والای گرامیداشت یاد و نام شهدای معزز انقلاب، به‌زودی المان شهید گرانقدر «احمد وفایی‌زاده»، شهید سال شهرستان با همت و همکاری هیئت کوهنوردی در ارتفاعات زیبای لشگردر همزمان با یوم‌الله 22 بهمن نصب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ارتفاع این منطقه بیش از 2800 متر است که مکانی تفریحی با جاذبه‌های گردشگری ناب بوده که با عطر و بوی شهدا قطعاً زیبایی و جذابیت بیشتری به خود می‌گیرد.
رضایی گفت: این برنامه در راستای سلسله برنامه‌های بزرگداشت یاد و نام شهداست که به تأسی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»، صورت می‌گیرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: شاید به جرئت بتوان گفت جزء معدود شهرستان‌ها در کشور هستیم که تمام اماکن ما به نام شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی مزین و متبرک شده است.
یادآور می‌شود، «احمد وفایی‌زاده» اولین شهید انقلاب ملایر از 12 شهید والامقام دوران مبارزه با رژیم طاغوت است، شهیدی که در روز عاشورای حسینی به ندای «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) لبیک گفت و شهد شیرین شهادت را نوشید.
امیر فرمایی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: نصب المان ملایر لشگردر ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد رژیم اشغالگر در ۲۴ ساعت گذشته شش مورد کشتار علیه خانواده‌های فلسطینی در نوارغزه مرتکب شده است که براثر آنها ۷۹ نفر شهید و ۸۶ نفر زخمی شدند. شمار قربانیان حملات رژیم صهیونیستی به نوارغزه از هفتم اکتبر گذشته به ۳۴۲۶۲ شهید و ۷۷۲۲۹ زخمی افزایش یافت.

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد