Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تیتر و عناوین نیم صفحه نخست روزنامه‌های ۲۵  دی زنجان به این شرح است.

 

 

انتهای پیام /ک 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ نصیری گفت: طی مدت یاد شده هفت هزار و ۹۰۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی با همراهی ۱۵۵ بازرس بهداشت محیط استان بازرسی شده است.

وی افزود: طی بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی استان پنج هزار و ۲۰۵ کیلوگرم ماده غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان کشف و نسبت به معدوم سازی آن اقدام شده است.

مدیر گروه بهداشت محیط استان ادامه داد: علاوه بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، چهار هزار و ۲۱۵ اماکن عمومی توسط بازرسان بهداشت محیط در سراسر استان بازرسی و برای ۲۱۴ واحد اخطاریه کتبی صادر شده است.

نصیری تعداد مراکز بین راهی بازرسی در مدت یاد شده در استان را ۴۵۱ مورد عنوان کرد و گفت: در این راستا به ۵۲ مرکز و امکان بین راهی اخطاریه صادر شده است.

به گفته مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان، ۹۹ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی متخلف به مراجع قضایی معرفی شده و تعداد بازرسی مشترک با سایر ادارات نیز ۷۱۴ مورد بوده است.

وی با اشاره به اینکه پایش و ارزیابی وضعیت بهداشتی مراکز تهیه و توزیع و اماکن عمومی و سامانه‌های آبرسانی، مورد توجه جدی بازرسان بهداشت محیط قرار دارد، ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات بهداشتی، مراتب را به شماره رسیدگی به شکایات مردمی ۱۹۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان ممکن به شکایات آنان رسیدگی شود.

نصیری گفت: در بازه زمانی ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا پنجم فروردین جاری به ۲۳۱ مورد شکایت مردمی و سامانه بهداشت ۱۹۰ رسیدگی شده است.

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان
  • سلامت روان سالمندان به اندازه هر زمان دیگری از زندگی مهمتر است
  • نقش پروژه‌های شهری سبز بر بهبود سلامت شهروندان
  • شما هم در تعطیلات خواب بی‌نظمی دارید؟ | خواب زیاد این بلاها را سر ما می‌آورد
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • برخورد دامپزشکی شوشتر با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام
  • برخورد با عاملان کشتار کنار جاده‌ای دام در شوشتر
  • سازمان بهداشت جهانی خواستار حمایت از بیماران روانی در افغانستان شد.
  • برخورد با عاملان کشتار‌های غیرمجاز و کنار جاده‌ای در شوشتر
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است