Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@01:53:51 GMT

راه اندازی بانک خون بند ناف در خارج از کشور

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۸۶۳۴

راه اندازی بانک خون بند ناف در خارج از کشور

رویداد۲۴ سید وحید عسگری نژاد مقدم، مدیر تعاملات بین المللی شرکت فناوری بنیاخته‌های رویان و بانک خون بند ناف  اظهار کرد: در حال حاضر نمونه‌های خارجی در بانک خون بند ناف رویان ذخیره و نگهداری می‌شود.

وی بیان کرد: نمونه‌هایی از عمان، بصره و آذربایجان در این بانک ذخیره می‌شوند که در صورت نیازشان ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راه اندازی بانک خون بند ناف خارج از کشور

به گفته وی، طبق هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌هایی که داشته ایم بنا داریم شعبه‌های بانک خون بند ناف را در کشور‌های دیگر راه اندازی کنیم.

عسگری افزود: عمان، عراق، بصره، باکو و آذربایجان از جمله کشور‌هایی هستند که در صدد هستیم بانک خون بند ناف در این مناطق راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: این مذاکرات در زمینه تحقیقات، انتقال دانش و تکنولوژی و تاسیس بانک خون بند ناف بوده است.

مدیر تعاملات بین المللی بانک خون بند ناف رویان افزود: در کل دنیا مصوب است که تا بیست سال می‌توان نمونه‌های خون بند ناف را نگهداری کرد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 خون بند ناف بانک خون بند ناف رویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت به خارج از کشور با ۲۸۴ هزار لیتر فراورده نفتی به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار حسن شجاعی‌نسب در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی مستقر در مرز ماهیرود، اخباری مبنی بر تخلف و تغییر ماهیت در محموله‌ها توسط یکی از شرکت‌ها  دریافت کرده و  از فعالیت افردی نیز در زمینه قاچاق فراورده‌های نفتی به خارج از کشور مطلع شدند که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی، پس از چندین روز پایش و کنترل خودروهای ورودی و خروجی از مرز ماهیرود  و تحت نظر قرار دادن چند نفر از اعضای شبکه باند قاچاق سازمان یافته فرآورده‌های نفتی موفق شدند در این رابطه 11 تانکر حامل سوخت قاچاق را شناسایی کنند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: ماموران با هماهنگی اداره گمرک ماهیرود در بازرسی از تانکرهای حامل سوخت، مقدار 284 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی که بصورت سازمان یافته از مرز به خارج از کشور قاچاق می‌شد، کشف کردند. 

شجاعی‌نسب با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش محموله‌های سوختی قاچاق را  110 میلیارد ریال بر آورد کردند، تصریح کرد: در این راستا 11 متهم دستگیر شدند که  به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند. 

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با سودجویان و قاچاقچیان منابع ملی از اولویت‌های پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشکوک در این زمینه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

انتهای پیام/252/.

دیگر خبرها

  • ۲۰ تن‌ ماهی قزل‌آلا از لرستان به خارج از کشور صادر شد
  • اجازه پایمال شدن حقوق زنان را نمی دهیم
  • اجرای سراسری طرح تکمیل شبکه آزمایشگاهی از امسال/ فعالیت ۸ هزار آزمایشگاه در کشور
  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • فعالیت ۸۰۰۰ آزمایشگاه در کشور
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • انتقاد شدید روزنامه اطلاعات از راه‌اندازی دوباره گشت ارشاد
  • سالانه ۱۰ میلیارد مترمعکب آب از کشور خارج می‌شود
  • افغانستانی های مقیم خارج در بازسازی افغانستان سهیم شوند
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند