Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل-ایرنا-مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: 42 نوع فعالیت فرهنگی و هنری برای کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تعریف شده و تلاش می شود این فعالیت ها گسترش یابد .

زعفر احد زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با معرفی مناسب این نوع فعالیت ها زمینه برای حضور نسل جدید در محیطی امن و با نشاط فراهم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه خدمات کانون پرورش فکری به جامعه هدف درگرو حمایت‌های همه‌جانبه امکان‌پذیر است گفت: دیدگاه توسعه گرانه و حمایت گر مسئولان استان می‌تواند در ارتقای جایگاه کانون برای تربیت و پرورش نیروهای خلاق در زمینه‌های مختلف مؤثر باشد.
احد زاده بر لزوم تجهیز ساختمان برای راه‌اندازی شعبه کانون زبان ایران در شهرستان گرمی اشاره کرد و گفت: کیفیت آموزش‌های ارائه‌شده در این مراکز بسیار عالی بوده و برای برخورداری زبان آموزان و علاقه‌مندان سایر شهرستان‌های استان باید تمهیدات توسعه‌ای فراهم شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل توسعه کتابخانه های سیار کانون را یادآور شد و گفت: هدف از افزایش کتابخانه های سیار در مناطق مختلف استان توزیع متوازن امکانات مطالعه در مناطق محروم روستایی و بهره مندی علاقه مندان به مطالعه کتاب در این مناطق است .
وی گفت: پنج واحد کتابخانه سیار در شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر ، پارس آباد و نمین فعالیت داشته و اقدام لازم برای خرید خودرو و تجهیز آن به کتابخانه سیار با استفاده از اعتبارات استانی انجام شده است.
احد زاده بیان کرد: بیش از 250 هزار جلد کتاب در کتابخانه کانون های فعال این استان موجود بوده و کودکان و نوجوانان از آنها استفاده می کنند.
هم اکنون 24 مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان در زمینه فرهنگی ،هنری و اجتماعی فعالیت دارند .
7110/ 1257

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون پرورش فكري اردبيل مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی (گرامیداشت رحیم علی آبادی) ۶ و ۷ اردیبهشت در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار می‌شود.

در این رقابت‌ها تیم‌هایی از کشور‌های ارمنستان، قزاقستان، عراق، تیم ایران و منتخب اردبیل حضور دارند.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند