Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@14:59:30 GMT

بخشودگی یک سوم بدهی های واحدهای تولیدی زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۸۷۰۱

بخشودگی یک سوم بدهی های واحدهای تولیدی زنجان

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: یک سوم از بدهی های واحدهای تولیدی بخشوده و ما بقی تقسیط شد که کمک بزرگی به بخش تولید بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود علیاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: استان زنجان در سال گذشته،دارای بالاترین آمار بیمه شدگان اجباری در طی 60 سال گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان استان زنجان در سال گذشته، به 111 هزار نفر رسید،خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشت.

این مسئول با اشاره به خروج 4 هزار نفر از طریق بیمه مشاغل سخت و زیان آور و بازنشستگی عادی در استان زنجان،یادآور شد: بالاترین میزان کارگاه های فعال نیز در سال گذشته در زنجان ثبت شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: استان زنجان با ثبت 13 هزار و 721 کارگاه صنعتی، صنفی، خدماتی و کشاورزی بالاترین میزان را در این زمینه در طی 15 سال گذشته داشت.

علیاری ادامه داد: تعداد کارگاه های استان زنجان در حال حاضر 14 هزار و 110 کارگاه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی بر اساس وظایف قانونی مشکلات گسترده تر و تعهدات سنگینی تری را برعهده دارد، افزود: در حال حاضر این سازمان در زنجان 120 میلیارد تومان در بخش مستمندی و درمان پرداخت می کند.

این مسئول با اشاره به اینکه قسمتی از مشکلات مربوط به تعهدات قانونی است، یادآور شد: به دلیل مساعدت هایی که از بخش تولید می شود،در پرداخت ها با مشکل مواجه می شویم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طی دو سال گذشته استان زنجان بیشترین بخشودگی جرائم را در سطح کشور ثبت کرد، افزود: یک سوم از بدهی های واحدهای تولیدی بخشوده و ما بقی تقسیط شد که کمک بزرگی به بخش تولید بود.

علیاری با اشاره به طلب 250 میلیارد تومانی این سازمان،گفت:با وجود مشکلات برای کمک به بخش تولید و اشتغال در خدمت صنعتگران هستیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: کل مالیات و عوارض وصولی از واحدها و صنوف این شهرستان در سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال بوده است که ۶۰۰ میلیارد ریال از آن به شهرداری ها و دهیاریها تخصیص یافته و صرف توسعه و عمران شهری و روستایی و بقیه صرف بخش های دیگر شده است.   هادی ایزدی امروز در جلسه شورای اداری گناباد افزود: شهرستان گناباد با توجه به ظرفیتهای خاص تولیدی و اقتصادی خود، اکنون رتبه پنجم بخش صنعت و هفتم معدن استان خراسان رضوی را به خود اختصاص داده است.   ایزدی اضافه کرد: ۹۸ درصد واحدهای تولیدی این شهرستان توسط بخش خصوصی راه اندازی شده و این قابلیت خوبی برای تحقق جهش و رونق تولید و اقتصاد منطقه به شمار می رود.   فرماندار گناباد نیز در این جلسه ظرفیتهای اقتصادی گناباد در بخشهای صنعتی و معدنی و کشاورزی را یادآور شد و برند سازی و توسعه صنایع فرآوری و تبدیلی را از نیازهای مهم این شهرستان دانست.   رضا نصیری افزود: ۲۰ هزار تن پسته پارسال در گناباد تولید شد ولی حتی یک کیلوگرم آن در این شهرستان فروخته نشد و به صورت خام به دیگر نقاط منتقل و با بسته بندی به نام سایر نقاط به فروش رفت، در صورتی که با توسعه صنایع فرآوری و بسته بندی ضمن جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی با نام و برند این شهرستان به سایر نقاط ارسال و یا در بازار عرضه می شود.   وی افتتاح فرودگاه منطقه ای شهدای گناباد را از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم و طرحهای مهم سال گذشته در این شهرستان دانست و تصریح کرد: با توجه به موقعیت گناباد در بخشهای مختلف تولیدی و اقتصادی باید از ظرفیت این فرودگاه در رونق اقتصادی و جهش تولید منطقه بیشتر بهره گرفت.   جلسه شورای اداری گناباد با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم در یکی از واحدهای تولیدی این شهرستان برگزار شد.   ۱۸۸ واحد صنعتی در زیربخشهای صنایع کانی فلزی و غیرفلزی، صنایع غذایی، شیمیایی و سلولزی در بخش صنعت گناباد فعالیت دارند که برای راه‌ اندازی آنها چهار هزار و ۷۰۸ میلیارد ریال سرمایه‌ گذاری شده و برای سه هزار و ۶۹۵ نفر به طور مستقیم و ۲ برابر این تعداد به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده‌ اند.   سه شهرک و ناحیه صنعتی نیز با ۴۴۷ هکتار زمین و ۵۴ واحد فعال و ۱۱ سردخانه و انبار و سیلو در این شهرستان فعال است.   مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • کارگاه تولیدی لامپ‌های LED در اوین راه‌اندازی شد
  • معرفی کارگاه تولیدی انواع هاردباکس آماده و اختصاصی
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • اختصاص ۳۰ درصد از مالیات واحدهای تولیدی به عمران گناباد
  • ۲۲ واحد صنعتی و معدنی در زنجان به چرخه تولید بازگشت
  • اعتبارات کافی برای تامین برق واحدهای صنعتی و تولیدی تخصیص یابد