Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمد مبارکی رییس هیات کاراته استان فارس گفت: مسابقات بین المللی کاراته سبک‌های آزاد ۲۰۱۹ اوراسیا در دو بخش کاتا و کومیته بانوان و مردان از ۱۴ اسفندماه بمدت چهار روز به میزبانی ورزشگاه شهید آیت اله دستغیب شیراز برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف برگزاری این رقابت‌ها بیان کرد: نخستین هدف اینکه در حال حاضر هیچ مسابقه‌ای با شرکت کلیه سبک‌های آزاد کاراته در جهان وجود ندارد و فقط به صورت سبکی برگزار می‌شود و برگزاری این رقابت‌ها برای نخستبن بار هست و دومین هدف اینکه أگر یکی از قهرمانان کشورمان بخواهد در کوچکترین مسابقه سبکی بین المللی در نزدیکترین کشور شرکت کند باید حداقل ده میلیون تومان هزینه برای آن پرداخت کند، ولی رقابت‌های اوراسیا شیراز تنها ۱۵۰ هزار تومان هزینه بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات کاراته استان فارس ادامه داد: استان فارس و شهر شیراز توان مدیریت مسابقات مختلف را در ایران دارد و از طرفی با میزبانی رقابت‌های بین المللی کاراته ارز مملکت خارج نمی‌شود و تازه توریست ورزشی هم به کشور آوردیم.

احمد مبارکی در خصوص تیم‌ها و ورزشکاران شرکت کننده نیز گفت:: در حال رایزنی با کشور‌های مختلف هستیم و هنوز تعداد ورزشکاران و تیم‌ها مشخص نشده، اما مطمئن باشید این مسابقات در بالاترین سطح ممکن برگزار می‌شود.

وزارت ورزش و جوانان برای قهرمانان ایرانی رقابت‌های کاراته سبک‌های آزاد اوراسیا تسهیلات ویژه‌ای در نظر گرفته که این موضوع خود بر کیفیت و جذابیت هرچه بیشتر این مسابقات اضافه خواهد کرد.
انتهای پیام/م

شیراز میزبان رقابت‌های بین المللی سبک‌های آزاد کاراته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  در این رقابت‌ها ۱۲۰ کشتی گیر در ۱۰ وزن با یکدیگر به رقابت می‌پردارند که از این تعداد ۴۰ نفر خوزستانی هستند.

این مسابقات به دلیل اینکه مرحله آخر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی محسوب می‌شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و تمام ظرفیت کشتی فرنگی ایران به غیر از نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی و گزینشی المپیک نیز حضور دارند.

در این رقابت‌ها کشتی گیرانی از کشور‌های ارمنستان، عراق و سوریه و ایران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی به همراه کادر فنی تیم ملی بزرگسالان، با حضور در اهواز از نزدیک نظاره گر این رقابت‌ها هستند.

بر اساس این گزارش، پیش از این شهرستان‌های اندیمشک و ماهشهر میزبان مسابقات بین‌المللی جام تختی بودند.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌ های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»
  • آمادگی اردبیل برای میزبانی از رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی «جام صفوی»