Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان بر اطلاع رسانی به موقع اخبار کنگره شهدا، ارتباط مستمر رویدادها با اطلاع رسانی، توجه به اصل موضوع و هدف تأکید و تصریح کرد: همه می خواهیم تحت عنوان نام شهدا کار کنیم.

سرهنگ پاسدار سعید کاظمی، معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری شبستان با موضوع اهمیت اطلاع رسانی مناسب در خصوص دومین کنگره سرداران و ۶۵۰۰ شهید استان کرمان که قرار است اسفندماه جاری برگزار شد؛ نکاتی متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

وی با یادآوری این نکته که خبرنگار امانت دار است و باید خبر را به همان شکل که هست و واقعیت دارد به گوش مردم برساند؛ تصریح کرد: لذا باید امانتدار و صادق باشند و در ارتباط با اخباری که به مردم می رسد خبر خام نباشد و نیاز به تحلیل دارد.

 

 

سرهنگ کاظمی نوع نگاه خبرنگار به یک رویداد و زاویه ای که از آن به خبر نگاه می کند را حائز اهمیت دانست و ادامه داد: در این چند ماه تلاش کردیم به نحوی فرهنگ و اخلاق و سیره شهدا را در جامعه احیا کنیم زیرا وقتی به سیره شهدا بر می گردیم می بینیم نکات ظریفی وجود داشته که فراموش شده است.

 

 

 

وی در همین باره مثال زد: امروز در یک کار فرهنگی تأثیرگذار اختلاف داریم که به نام چه کسی باشد و آیا با این شرایط می شود از اخلاص صحبت کرد؟! در حالیکه اخلاص جزو خصلت های اولیه شهدا بود؛ یا اینکه گاهی ایثارکردن یادمان می رود؛ نکته دیگر ایستادگی و مقاومت است که شهدا داشتند اما خیلی وقت ها ما آن ایستادگی را نداریم و می بریم.

 

 

 

 

معاون سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه بیشتر فقط شعار می دهیم و به خصوصیات شهدا توجهی نمی کنیم؛ تصریح کرد: لذا خودبخود کارمان با کار شهدا زاویه می گیرد و دیگر آن نتیجه ای که باید، نمی گیریم و بیشتر درگیر حواشی می شویم.

 

 

وی تأکید کرد: ما می خواهیم با برگزاری این کنگره بخشی از اخلاق و سیره شهدا را به جامعه بر گردانیم تا مشکلات حل شود زیرا شهدا {با آن خصلت ها}کردند و شد پس راهبرد اصلی شهدا اخلاص، ایثار و مقاومت است که شهدا با آن، کشور را از سخت ترین دهه اتقلاب به سلامت عبور دادند.

 

 


سرهنگ کاظمی با افزودن اینکه در درجه اول برای انتقال این سه ویژگی باید شهدا را خوب بشناسیم که در این راستا به انتشار کتاب و مستندسازی اقدام کردیم؛ بیان داشت: باید به رفتار شهدا به عنوان الگو نگاه کرد نه فقط تابلوی آنها بالای سرمان باشد؛ در کنار شناخت، عمل به سیره مهم است.

 

 

 

وی ادامه داد: مردم و مسئولین در جایگاه هایی که قرار گرفتند توجه کنند اگر امروز به جای من نوعی شهید نشسته بود چه می کرد و اولویت کاری از نظر شهدا چه بود؟ اولویت ها باید با الگوگیری از شهید باشد که اگر چنین شد دیگر شاهد تبعیض و اختلافات فاحش در جامعه نیستیم.

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه کشورهای منطقه در بحث امنیت و مبارزه با متجاوز از ما الگو گرفتند و نتیجه دیدند؛ افزود: الان به طور مثال در زمینه ورزش هم اگر بخواهند، آیا می توانند از ما الگو بگیرند؟!  آیا اخلاق و رفتار و نوع نگرش به ورزش در سطح بک کشور اسلامی انقلابی الگو است؟ همین را در بقیه زمینه ها تعمیم دهید.

 

 

 

وی با تأیکد بر اینکه ما می خواهیم فاصله ایجاد شده پر شود؛ بر اطلاع رسانی به موقع اخبار کنگره، ارتباط مستمر رویدادها با اطلاع رسانی، توجه به اصل موضوع و هدف تأکید کرد و با اشاره به اینکه با برگزاری اجلاسیه، این رویداد تمام نمی شود؛ تصریح کرد: همه می خواهیم تحت عنوان نام شهدا کار کنیم؛ جایگاه و نام شهدا باید در همه برنامه های مرتبط با کنگره جای خود را باز کند.

 

 

سرهنگ کاظمی برگزاری جشن اخیر گلریزان در رفسنجان، تأمین جهیزیه و... را در راستای برنامه های قبل از کنگره خواند و افزود: پشت میز هر مسؤل در نظام جمهوری اسلامی، خون ۱۰ شهید است؛ پس آن مسئول باید خود را خدمت گذار و سرور مردم نداند زیرا مردم  ما پشت سر امامی حرکت کردند که بالاترین شأن را خادمی ملت می دانست پس چطور ما که از امام دم می زنیم خود را سرو و آقای مردم بدانیم؟!

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان حسن روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان روحانی سقوط هواپیما اطلاع رسانی مناسب کنگره ۶۵۰۰ شهید استان کرمان سرهنگ کاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ