Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در تشریح برنامه‌های اوقاف لرستان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در اجرای برنامه‌های قرآنی با کمیته قرآنی ستاد دهه فجر لرستان متشکل‌از ارشاد و تبلیغات و دستگاه‌های فرهنگی مشارکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س)، افزود: در این راستا برنامه‌های این دهه با عنوان «فجر فاطمی» در بقاع متبرکه و شاخص استان برگزار خواهد شد .
عباس‌زاده اجرای سوگواره «یاس نبوی» را از برنامه‌های ویژه اوقاف و امور خیریه لرستان به‌مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) و دهه فجر ذکر کرد و ادامه داد: همچنین به‌مناسبت گرامی‎داشت چهلمین سال پیروزی انقلاب، 150 مبلّغ دینی در بقاع متبرکه استان لرستان مستقر خواهند شد و برنامه‌های «فجر فاطمی» با محوریت سبک زندگی فاطمی و بیان دستاوردها و برکات نظام در امامزادگان استان اجرا خواهد شد .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان، برپایی خیمه‌های معرفت، مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی، تجمع بانوان تحت عنوان «رهروان یاس نبوی»، برگزاری گفتمان‌های انقلابی، تبیین و تشریح اندیشه‌های والای امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهداف و آرمان های انقلاب و برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در دهه فجر فاطمی است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی اوقاف و امور خیریه دهه فجر فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد«بهرام ولیخانی» پیام تسلیتی صادر کرد. 

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین هبت اله  هاشمی به این شرح است:

«بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِيمِ»

«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا»

بی تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و هم‌جواری با اولیاءالله و شهدای والامقام خواهد بود.

اینجانب شهادت این جانباز عزیز را به مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور استان لرستان، خانواده فداکارش، عموم هم‌رزمان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات برای آن شهید بزرگوار و همجواری با همرزمان شهیدش و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان را مسألت می‌نمایم.

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهیدوالامقام«بهرام ولیخانی»،روز دوشنبه۲۷ ساعت ۱۰ صبح در بهشت رضا خرم آباد قطعه شهدا برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • آخرین تیر خلاص بر تابوت تابوی صهیونیست زده شد
  • آیین غبار روبی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • آیین غبار رویی آستان مقدس امام زاده عبدالله بافق
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز
  • استان سمنان میزبان ریاست جمهور خواهد بود
  • پیام تبریک سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت حمله به اهداف رژیم غاصب صهیونیستی
  • پیام تبریک سازمان اوقاف به مناسبت حمله به اهداف رژیم صهیونیستی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی