Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه آزادشهر در مراسم متمرکز افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان که در آزادشهر برگزار شد گفت: آزادشهر به لحاظ وضعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر راه‌های ترانزیتی و ارتباطی سه استان، شرایط خوبی برای گردشگری دارد، اما زیر ساختهای لازم برای توسعه این صنعت را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر در مراسم متمرکز افتتاح و شروع عملیات اجرایی پروژه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان که در هتل آکام آزادشهر برگزار شد ضمن خوش امد به مهمانان، اظهار کرد: آزادشهر به لحاظ وضعیت جغرافیایی و واقع شدن در مسیر راه‌های ترانزیتی و ارتباطی سه استان، شرایط خوبی برای گردشگری دارد، اما زیر ساختهای لازم برای توسعه این صنعت را ندارد.

وی افزود: بوی بد فاضلاب این شهر، یک مشکل بزرگ بر سر راه صنعت گردشگری این شهر می باشد که باید فکری برای رفع آن شود.

حجت الاسلام شهابی در ادامه بیان کرد: نبود زیر ساختهای لازم از قبیل راه‌های دسترسی یکی دیگر از مشکلات توسعه صنعت گردشگری این شهر می باشد.

امام جمعه آزادشهر خاطرنشان کرد: این شهر با موقعیت ویژه گردشگری حتی یک اتوبوس یا مینی‌بوس برای بومگردی ندارد.

وی تصریح کرد: بارگاه امام زادگان آق امام در بالای کوه، که فرزند مستقیم امام صادق و نوه امام سجاد هستند و دارای شهرت می باشند مکان مناسبی برای گردشگری است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

حجت الاسلام شهابی اعلام کرد: سد نرماب مینودشت توسط رودخانه آزادشهر پر می شود و باید سهمی از آن برای تامین آب شرب شهرستان آزادشهر در نظر گرفته شود تا صنعت گردشگری این شهرستان دچار چالش نشود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که حضور رئیس جمهور و هیئت همراه وی باعث توسعه استان گلستان شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، نماز عید سعید فطر، با حضور طلاب کشورهای مختلف، در مصلای قدس مجتمع عالی علوم انسانی (امین) قم، به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر ربانی نماینده سابق جامعه المصطفی العالمیه در برزیل، برگزار شد.

وی در خطبه‌ اول نماز، با تبریک عید سعید فطر به مسلمانان جهان گفت: فرشته‌ای در آخرین روز از ماه مبارک رمضان، ندا می‌دهد که ای بندگان خدا! بشارت‌تان باد که خداوند متعال، تمام گناهان گذشته شما را آمرزید، پس بنگرید که بعد از این چگونه عمل خواهید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی عید فطر را روز لبخند و نشاط شادمانی دانست و از قول امام سیدالساجدین حضرت زین‌العابدین علیه‌السلام در صحیفه سجادیه افزود: روز عید فطر، روز جشن و شادی و نیز اجتماع همیاری مسلمانان نسبت به یکدیگر است.

وی یکی دیگر از پیام‌های عید فطر را، رساندن ندای توحید به عالم دانست و خاطرنشان کرد: بزرگان دین به ما توصیه فرموده‌اند که عیدهای فطر و قربان را، با شعار لا‌اله‌الا‌الله، الله‌اکبر و سبحان‌الله زینت دهید و این خود، وظیفه‌ی ما مسلمانان را نسبت به گسترش دین اسلام به سراسر گیتی، دوچندان می‌نماید.

کارشناس قرآن و حدیث مدرسه عالی تبلیغ و ارتباطات اسلامی، ذکر تکبیر، تسبیح و تحمیل را در حقیقت تعظیم و بزرگداشت خداوند متعال برشمرد و افزود: این‌گونه اذکار، تشکّر از هدایت‌ها و نعمت‌های بیشمار الهی است.
 
وی با تأکید بر اینکه آسان‌ترین نیکی به برادر مؤمن و مسلمان، دعا کردن در حق اوست، گفت: از منظر امامان شیعه علیهم‌السلام، دعا سلاح مؤمن است و در حق دیگران مستجاب است؛ لذا حضرت امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام فرمود: دعا بهترین و محبوب‌ترین اعمال در نزد خداوند است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در خطبه دوم، با شرح و توضیح توصیه‌های امام صادق علیه‌السلام نسبت به برادران دینی‌ و نیازمند، گفت: اسلام به حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی، توجهی خاص دارد؛ لذا لازم است فقرزدایی، توسعه فعالیت‌های اقتصادی و حل مشکلات اجتماعی، همواره مورد توجه مؤمنین قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال بودن ۱۲ اقامتگاه بومگردی در تربت حیدریه
  • نقش ویژه شرکت توسعه سیاحتی سپاهان برای افزایش ماندگاری گردشگر در اصفهان
  • دستگیری ۵۱ متهم تحت تعقیب در آزادشهر
  • استاندار مازندران؛ روستاییان را به توسعه بومگردی فراخواند
  • ◄ پای سازمان ملی استاندارد به استانداردسازی صنعت گردشگری باز شد
  • منشا بخشی از مشکلات تولید خارج از وزارت صنعت است
  • بهره‌مندی از ظرفیت‌های سازمان ملی استاندارد در صنعت گردشگری
  • سرپرست صنعت نفت: مصمم به شکست پرسپولیس هستیم/ با حمایت تماشاگران به دنبال بقا هستیم
  • توجه ویژه اسلام به حل مشکلات اقتصادی مردم
  • ۴۰ دانشجوی خارجی از بیت تاریخی امام راحل در خمین بازدید کردند