Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@02:06:39 GMT

انتصاب جدید معاون سیما برای جشنواره جام‌جم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۱۹۳

انتصاب جدید معاون سیما برای جشنواره جام‌جم

معاون سیما با صدور حکمی دبیر کمیسیون ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم را منصوب کرد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، سیدمرتضی میرباقری معاون سیما در آستانه برگزاری پنجمین جشنواره تلویزیونی جامجم، عبدالکریم خیامی را به عنوان «دبیر کمیسیون ویژه برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این حکم تاکیده شده؛ چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ظرفیتهای موجود در مرکز طرح و برنامه و ارزیابی مستمر و سالانه برنامه‌های شبکه‌های سیما فرصت مغتنمی است تا نسبت به معرفی آثار برگزیده ویژه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بر مبنای معیار‌های هنری و فنی تولیدی اقدام شود.

حکم معاون سیما برای رئیس دانشگاه صداوسیمایادداشت معاون سیما درباره فرآیند جذب مخاطب در سریالهای تلویزیونی

گفتنی است، رییس جشنواره تلویزیونی جام جم در جلسه شورای مدیران سیما، حکم خیامی را اهدا کرد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • سخنگوی شورای شهر: باید به نمای خانه ها دقت بیشتری شود | معماری خیلی از ساختمان ها در شان شهر ایرانی اسلامی نیست
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • از فراخوان جایزه ملی معماری تا انتصاب رئیس دبیرخانه هنر معماری
  • انتصاب مدیر راهبردی توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج‌فارس