Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم افزایش رضایتمندی مردم از خدمات مراکز جامع سلامت، درباره چگونگی ارایه خدمات آزمایشگاهی در این مراکز توضیح داد.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا رئیسی در بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم شهرستان تنگستان گفت: به دلیل عدم امکان انجام آزمایش‌های متعدد در سایر مراکز آزمایشگاهی تنگستان، آزمایشگاه خدمات جامع سلامت اهرم به صورت متمرکز فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت اهرم از فضای فیزیکی مطلوبی برخوردار است و می‌توان از امکانات این مرکز برای رفاه حال همه شهروندان تنگستانی بهره برد.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، رئیسی اظهار داشت: نیاز نیست که در تمامی مراکز خدمات جامع سلامت تجهیزات آزمایشگاهی در سطح گسترده وجود داشته باشد، بلکه می‌توان با تبدیل آزمایشگاه‌های مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان به مرکز نمونه‌گیر، خدمات آزمایشگاهی گسترده‌تری به مردم ارائه کرد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت بیان کرد: برای رفاه حال مردم شریف شهرستان تنگستان دستگاه‌های جدید آزمایشگاهی در آزمایشگاه مرکز خدمات جامع سلامت شهید رجایی اهرم راه‌اندازی شود.

گفتنی است در این بازدید معاون بهداشت وزارت بهداشت، نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، فرماندار و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مسئولان محلی شهرستان تنگستان حضور داشتند.

انتهای پیام

دبیر خبر: زهرا روزبروزی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بهداشت مراکز جامع سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • ارایه رایگان یک میلیون و ۴۶۰ هزار خدمت آزمایشگاهی در مرکزی
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید