Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@19:22:58 GMT

متهمان اصلی اخلال در بازار کاغذ از کشور گریختند

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۴۳۳

متهمان اصلی اخلال در بازار کاغذ از کشور گریختند

به گزارش جماران، جعفری دولت آبادی دادستان تهران در گفتگویی رادیویی اظهار کرد: در بحث کاغذ و ارز اختصاص داده شده ۲ نوع پرونده داریم. گروه اول ارز گرفتند، اما کاغذ وارد نکردند. گروه دوم کسانی بودند که ارز گرفتند، اما با فاکتورسازی به قیمت ارز آزاد فروختند.

جعفری دولت آبادی با بیان اینکه اقدام هر دو گروه سبب بدتر شدن بازار کاغذ شد، افزود: تاکنون ۱۴ نفر در این رابطه بازداشت شده‌اند و ۳ نفر هم به خارج از کشور متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این افراد مجموعا ۱۵۰ میلیون دلار ارز گرفتند، گفت: متهمان اصلی پرونده بازار کاغذ از کشور گریخته‌اند.

دادستان تهران درباره حواشی‌های اخیر ساخت و سازهای لواسان اظهار کرد: تهران دادسراهای خود را دارد و شهرهای اطراف نیز مراجع قضایی جدا دارند و لواسان هم یک دادگاه بخش دارد.

جعفری دولت آبادی با اشاره به اینکه ساخت‌وسازها تنها در لواسان نیست و در کل کشور است، تصریح کرد: اینکه این موضوع فقط در لواسان صورت می‌گیرد؛ یک فرافکنی است.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضا متولی ساخت و ساز کشور نیست و شهرداری مسئول است، تاکید کرد: در این باره پرونده‌ای به دادگاه لواسان ارجاع نشده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها ارز دلار ساخت و ساز شهرداری جماران جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد

علیرضا شریفی دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران با اشاره به تاخیر دولت در پرداخت ارز روغن های خام وارداتی گفت: این تاخیر تخصیص ارز به واردات روغن خام در حالی است که با توجه به تاکیدات دولت مبنی بر فروش کالای وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی، این روغن ها با نرخ مصوب در بازار به دست مصرف کنندگان رسیده است.  

به گفته او، با توجه به شرایط اخیر، دولت با پرداخت به موقع ارز روغن خام وارداتی می تواند به تسریع در واردات، کاهش ریسک تجارت خارجی و تنظیم بازار روغن نباتی توسط بخش خصوصی کمک کند.

دبیر انجمن صنفی صنایع روغن نباتی در خصوص وضعیت تامین روغن نباتی در کشور گفت: طی سال گذشته حدود ۱.۶ میلیون تن انواع روغ خام به ارزش حدود ۲.۲۵ میلیارد دلار وارد کشور شده است که از لحاظ وزنی ۱۴ درصد افزایش نشان می دهد.

شریفی گفت: روند واردات و ذخایر روغن نباتی در شرایط نرمالی قرار دارد و هیچ کمبودی در زمینه تولید و توزیع انواع روغن نباتی در بازار وجود ندارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • هشدار دادستان شهریار به اخلال‌گران اجاره املاک
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • اجاره ‏‏‌بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • افزایش بهای مسکن به دلیل توقف یک دهه‌ای ساخت مسکن
  • اجاره‏‏ بها «کنترل» شد یا «رکورد» زد؟
  • کمبودی در تولید و توزیع روغن نباتی وجود ندارد
  • طلب ۳۵۰ میلیون یورویی صنعت روغن نباتی از دولت