Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@07:08:15 GMT

دختر10 ساله خودش را دار زد! / او در نامه چه نوشت؟!

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۵۳۳

دختر10 ساله خودش را دار زد! / او در نامه چه نوشت؟!

حوادث رکنا: دختر 10ساله‌ای برای خوشحال‌شدن مادرش خودش را حلق‌آویز کرد.

او پیش از مرگ طی نامه‌ای به سرکوفت‌های مادرش اشاره کرده و خود را عامل ترک خانه توسط پدرش می‌داند. به گزارش دیلی‌میل، دختر یاد‌شده برای مادرش آرزو کرده در غیاب او زندگی خوبی داشته باشد. به گفته روانشناس‌ها، کودکان هر نوع شماتت و سرکوفت والدین را جدی گرفته و به‌سرعت احساس گناه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس چگونه در سقوط هواپیما در کرج زنده ماندم! / مهندس پرواز تشریح کرد + عکس علت شهادت دو مرزبان ارتش در قصرشیرین اعلام شد دانشجوی نخبه راز هوشنگ خلافکار را فاش کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث مکزیک مادر دختر رضایت مادرش تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، محمدرضا عابدی با اشاره به سیاست دولت درخصوص گسترش همکاری.‌های صنعت و دانشگاه و ضمن قدردانی از همکاری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با شرکت نیروگاه نکا گفت: تفاهم‌نامه‌ای را با مسئولان این دانشگاه در جهت رفع عیوب و ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب این نیرگاه امضاء کرده‌ایم که در قالب طرح‌های مطالعاتی اجرا و نتایج تحقیقات در اختیار این مجتمع قرار خواهد گرفت.

وی این طرح‌ها را شامل بررسی و ارایه پکیج تصفیه خانه بهداشتی نیروگاه شهید سلیمی نکا، تصفیه خانه کانتین نیروگاه؛ حوضچه ترسیب و شبکه جمع آوری فاضلاب عنوان کرده و گفت: استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متخصصان و دانش پژوهان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی درون استانی برای پیشبرد برنامه‌های این مجتمع در اولویت برنامه‌های ما می‌باشد 

عابدی گفت: در قالب همین تفاهم نامه قرار است دانشجویان این دانشگاه در قالب برنامه‌های بازدید؛ از نزدیک با شرایط کار در نیروگاه آشنا شده و امکان همکاری با آنان در این مجتمع صنعتی در آینده فراهم شود.

دیگر خبرها

  • برای خرید مسکن باید این 10 نکته را بدانید+ نکات کلیدی در تنظیم مبایعه‌ نامه
  • ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان غزه
  • سقوط یک شی عجیب از فضا بر روی خانه‌ای در آمریکا
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • فوت پسر ٨ ساله در اثر سقوط در رودخانه
  • چگونه خانه بخریم؟ | راه‌های تنظیم مبایعه‌نامه در دفتر مشاور املاک
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • تصاویری که از سقوط یک هواپیما در چین ضبط شده / مرگ همه مسافرها (فیلم)