Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:12:21 GMT

اعتمادسازی هنر ناجا است

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۵۵۳

اعتمادسازی هنر ناجا است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مسعود تقدیسی لاریجانی صبح سه شنبه در نشست تخصصی با اصحاب رسانه با بیان اینکه احساس امنیت از امنیت اولی تر است اظهار داشت: نیروی انتظامی موظف به تامین امنیت فیزیکی و روانی مردم است و باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کند.

وی افزود: استانداردهای جهانی برای حضور فیزیکی پلیس و دسترسی آسان شهروندان به ازای هر ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر یک ایستگاه پلیس است و نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی مطالبات مردم باشد از اینرو مشارکت مردمی در این حوزه امری لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواهان بهره گیری از ظرفیت های محلات، مساجد، نخبگان و شهروندان در تولید امنیت شد و ادامه داد: هنر نیروی انتظامی آن است که با بهره گیری از ظرفیت های مردم، اعتماد سازی کند و با کمک اصحاب رسانه و فرهیختگان باید تصویری دلنشین و هویتی مقتدر از سیمای پلیس ترسیم کنیم.

سرهنگ تقدیسی یادآور شد: در قانون آیین دادرسی جدید قانونگذار به شهروندان اجازه برخورد با جرایم مشهود را داده است و خرده فرهنگ غلط باید در جامعه تغییر یابد.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران، یکی از رسالتهای اصحاب رسانه را امیدآفرینی و امیدبخشی بیان کرد و گفت: با توجه به جنگ نرم، کوچکترین تجاوز به حقوق فردی و گروهی بازتاب جهانی خواهد داشت و برخی کشورها تمایل دارند، کشور ایران را در زمینه تامین امنیت ناکارآمد جلوه دهند.

سرهنگ تقدیسی با عنوان اینکه دشمن در تلاش است تا شکل زندگی و باورهای مردم را تغییر دهند ادامه داد: متاسفانه باورهای جوانان به طریقی درحال تغییر است و در حال ترویج ناامیدی هستند.

معاون اجتماعی انتظامی مازندران، رسالت رسانه ها را باتوجه به شرافت و اخلاق حرفه ای مهم دانست و گفت: متاسفانه آستانه تحمل در استان مازندران پایین است و مردم زود از کوره درمی روند و باید نسبت به این مسئله مدیریت داشته باشند.

کد خبر 4513540

منبع: مهر

کلیدواژه: امنیت اجتماعی ساری نیروی انتظامی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: در جهت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام کنترل خودرو‌ها در ورودی شهرستان بیرجند به ۶ دستگاه خودروی شوتی و ۴ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو‌ها را  جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.  

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار ۳ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق خارج از شبکه توزیع  به ارزش  یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.  

سرهنگ دهقان تصریح کرد: مأموران در این رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و ۱۰ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • «امیدآفرینی» بهترین اسلحه برای مبارزه در جنگ ترکیبی دشمن است
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • پایان راه سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • زمین گیر شدن عامل شرارت در زابل