Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات آموزشی ویژه زائرین دانشگاهی عتبات استان تهران از ۲۶دی ماه سال۹۷در تهران آغاز و تا اردیبهشت ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک، جلسات آموزشی ویژه زائرین دانشگاهی عتبات استان تهران از 26دی ماه سال 97در تهران آغاز بکار می کند و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای کاروان های دانشگاهی یک جلسه آموزشی در نظر گرفته شده است که در این جلسات در خصوص آداب زیارت و مسائل اجرایی توضیح داده می شود. این کلاس ها به منظور آمادگی زائرین با احکام، آداب زیارت و مسائل اجرایی سفر برنامه ریزی شده است، لذا حضور دانشگاهیان زائر در آن ضروری است.

زمان برگزاری جلسات آموزشی تهران به تدریج و بر اساس تاریخ اعزام از سایت لبیک و همچنین توسط مدیر کاروان به اطلاع زائرین محترم خواهد رسید.زائرین دیگر استان ها نیز می توانند زمان بندی جلسه آموزشی خود را از صفحه اخبار استان ها در سایت لبیک پیگیری نمایند.

اولین جلسه آموزشی در تهران روز چهارشنبه 26 دی ماه در ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برگزار می شود.تاریخ برگزاری جلسات کاروان ها به تدریج به زائرین گرامی استان تهران اطلاع رسانی می شود و کلاس های آموزشی معمولا یک هفته قبل از اعزام برگزار می شود.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: سفر رئیس جمهور به گلستان سفر رئیس جمهور افتتاح پروژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان حسن روحانی ششمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی جنوب کرمان روحانی سقوط هواپیما عتبات دانشگاهیان اعزام دانشجویان کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان در راستای پرورش نگرش‌های محیط زیستی و نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان کرده است، گفت: سال گذشته ۱۵۱۲ نفر از دانش‌آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی در این دوره‌ها شرکت کردند.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و تجهیز مشترکین در راستای ارتقای کیفیت مشارکت و اعتلای فرهنگ زیست محیطی شهروندان اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در قالب‌های مختلف و اهدای زیرساخت‌های سخت‌افزاری به شهروندان کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اهمیت آموزش محیط زیست به خوبی در سطح جهان میان جوامع شناخته شده است، افزود: دوران کودکی اهمیت بسیاری در ایجاد نگرش‌های محیط زیستی دارد و آموزش حفاظت از محیط زیست در این دوران، راهی برای پرورش نگرش‌های محیط‌زیستی در انسان است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان تصریح کرد: این سازمان در راستای پرورش این نوع نگرش اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان برای نهادینه‌سازی مفاهیم مدیریت پسماند با محوریت اهمیت تفکیک از مبدأ و تحویل اصولی آن کرده است.

ساکتی با بیان اینکه سال گذشته این دوره آموزشی ویژه ۱۵۱۲ نفر از دانش آموزان در مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی و ابتدایی برگزار شد، گفت: شناسایی انواع پسماند، اهمیت کنترل شیرابه، اهمیت تفکیک از مبدأ پسماندها و تحویل اصولی آن، آشنایی با فرایند بازیافت هر یک از انواع پسماندها، آشنایی با مضرات ناشی از مدیریت ناصحیح پسماندها و شناسایی پسماندهای خطرناک از موضوعات این دوره آموزشی بوده است.

کد خبر 746622

دیگر خبرها

  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • (تصاویر) کاروان خودروهای برقی بدون پلاک در تهران
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان