Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:58:32 GMT

شهادت ۲ تن از سربازان ارتش در مرز قصرشیرین

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۶۹۷

شهادت ۲ تن از سربازان ارتش در مرز قصرشیرین

۲ تن از سربازان ارتش در مرز قصرشیرین در اثر برخورد با مین شهید شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، شب گذشته دو نفر از سربازان مرزبانی ارتش در حین پاسداری از نقاط صفر مرزی منطقه خان لیلی قصر شیرین بر اثر برخورد با مین های به جامانده از زمان جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگار فارس گفت: ۲ تن از سربازان مرزبانی ارتش شب گذشته ساعت ۲۲:۳۰ در حین گشت زنی با موانع مرزی برخورد و به دلیل انفجار مین به شهادت می‌رسند.

فاضلی ادامه داد: سربازان در حال گشت و کمین در جدار مرزی ایران و عراق بودند که به دلیل  نامساعد بودن هوا وارد محدوده مین گذاری شده می‌شوند و با این موانع مرزی برخورد می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر موجب جابه‌جایی مین‌ها شده و متاسفانه پس از مجروحیت و با وجود اقدامات پزشکی صورت گرفته، این دو سرباز مرزبانی به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

مدیرکل امنیتی استانداری کرمانشاه ادامه داد: این دو سرباز با پایه خدمتی ۹۶/۹ از یگان مرزبانی ارتش بودند؛ یکی از شهدا از استان اصفهان و دیگری از استان مشهد در حال گذران خدمت سربازی بودند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی جنایت جدیدی را در جنوب لبنان مرتکب شده است.

منابع خبری اعلام کردند که حمله جدید ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان شهادت و زخمی‌شدن چند شهروند این کشور را در پی داشته است.

بر اساس گزارش‌های رسیده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی یک خانه را در شهرک «حانین» در استان «النبطیه» واقع در جنوب لبنان هدف قرار داده و ویران کرده‌اند.

منابع پزشکی لبنانی اعلام کردند که در پی این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی ۲ بانو به شهادت رسیده‌اند و چند نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6086979

دیگر خبرها

  • فریادهای خاموش: روایت‌های ناگفته از حمله به نورشمس | گزارش تصویری
  • سربازان گردان «نتصح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • سربازان گردان «نتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • سربازان گردان «نیتسح یهودا» که هستند و چرا آمریکا می‌خواهد آنها را تحریم کند؟
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • بزرگداشتی برای امیر انقلابی ارتش
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد