Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شرایط تیم ملی در جام ملت‌ها صحبت کرد.

سیروس دین محمدی بازیکن اسبق تیم ملی  در خصوص عملکرد تیم ملی ایران درجام ملتهای اسیا اظهارداشت: خوشبختانه تیم ملی در این بازی ها درخشان ظاهر شده است . البته فکر می کنم تغییراتی که در تیم به وجودامده است به خاطر این است که همه بازیکنان در شرایط بازی قرار بگیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دین محمدی ادامه داد: مطمئن باشید اگر بدشانسی شامل حال تیم ملی نشود می توانیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته داشیم.

وی درباره عملکردبازیکنان تیم ملی خاطرنشان کرد: بعد از ازمون که موفق به ثمر رساندن سه گل شده است شکل بازی قدوس را خیلی دوست داشته و اعتقاد دارم وی یکی از باهوش ترین فوتبالیست های ایران است.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص بازی مقابل عراق گفت: دیدارسختی را مقابل عراق در پیش داریم و باید با توان کامل در برابر این تیم ظاهر شویم واگر بتوانیم انها را شکست بدهیم و صدرنشین باقی بمانیم در مراحل بعدی کار راحت تری را خواهیم داشت.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا که به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی نتوانسته در هیچکدام از بازی‌های رئال مادرید در این فصل حاضر شود، هیچ نگرانی در مورد جای خالی‌اش ندارد.

او که بعد از حدود ۷ ماه به تمرینات گروهی رئال اضافه شده بود، از ناحیه مینیسک داخلی زانو مصدوم شد تا مدت دوری‌اش از میادین، حدود دو ماه دیگر بیشتر شود.

او اکنون در حال طی کردن مراحل پایانی ریکاوری است و انتظار می‌رود بزودی مجدداً به تمرینات گروهی برگردد. این دروازه‌بان بلژیکی در مصاحبه جدیدی در مورد زمان بازگشت به دروازه رئال گفت:«آندری لونین خیلی خوب کار می‌کند. هیچ نیازی به عجله نیست. عملکرد او را در بازی‌های اخیر دیده‌اید. می‌دانید که چقدر عالی کار می‌کند. پس نیازی به نگرانی نیست.»

کورتوا همچنین در مورد حواشی مربوط به ال‌کلاسیکوی اخیر و گل مردود لامینه یامال گفت:«من وارد این موضوع نمی‌شوم، ارزشش را ندارد. با تکنولوژی بسیار ساده است که ببینید توپ از خط رده نشده است.»

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • خاطره جالب خسرو حیدری از دی‌ماریا
  • خیال کورتوا راحت است: لونین به خوبی جایم را پر کرده
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است