Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان -ایرنا -دکتر حسن روحانی رییس جمهوری پس از افتتاح مرکز تروما گرگان حین خروج از بیمارستان 5 آذر، در مواجهه با تعدادی از جانبازان قطع نخاعی از خودرو پیاده و لحظاتی را در خیابان با آنان گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار روز سه شنبه ایرنا ، دکتر حسن روحانی در این دیدار صمیمانه که با احاطه مردم همراه بود برای دقایقی درددل ها و خواسته های این جانبازان را شنید و از آنان دلجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس جمهوری همچنین پس از پایان این دیدار به ابراز احساسات فراوان مردم پاسخ داد.
رییس دولت تدبیر و امید صبح دوشنبه سفر دو روزه خود را به گلستان آغاز کرد و ظهر امروز این سفر به پایان می رسد.
سخنرانی در جمع مردم گنبد، نشست با نخبگان و برگزیدگان، دیدار با علما و روحانیون، از جمله برنامه های روز اول حضور رییس جمهوری در استان گلستان بود.
سفر دو روزه دکتر روحانی پس از برگزاری شورای اداری و نشست خبری ظهر امروز به پایان می رسد.
نخستین سفر دکترحسن روحانی به گلستان آذر سال 93 انجام شده بود.
7333/3091

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي رييس جمهور ديدار با جانبازان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری ظهر سه شنبه در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی از معاونین عنوان کرد: هر چه امروز در جهان عزت و اقتدار داریم از برکت مجاهدت و خون شهداست که برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است و قطعاً باعث جهش در همه عرصه‌ها خواهد شد.

وی افزود: در دور اول سفر ریاست جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید استان اختصاص یافت و اعتبارات در این حوزه باید تقویت شود و به نحو مطلوبی تخصیص پیدا کند تا تحولی اساسی در حوزه فرهنگ شهدا در ایلام ایجاد شود.

معاون عمرانی استاندار ایلام تأکید کرد: ساماندهی مزار شهدا به مثابه کانون ارزش‌های انقلابی در دستور کار قرار دارد و باید گلزار شهدا از هر نظر متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی باشد.

هژبری با بیان اینکه دولت سیزدهم بهترین فرصت برای بازسازی فرهنگ شهدا در جامعه است، تأکید کرد: تکریم شهدا و جانبازان و خانواده‌های شهدا و رسیدگی به مسائل درمانی و مسکن و… آن‌ها برای مدیران یک وظیفه و توفیق است.

کد خبر 6086384

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • پشت پرده خشم احمدی نژاد از معاون تازه فوت شده‌اش
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای ۴ ماه بعد
  • قتل رییس شهربانی مصدق؛ مقدمه چینی کودتای 4 ماه بعد/ چرا تیمسار را به غار بردند؟/ بقایی: کار من نبود
  • صعود ۱۶ رتبه‌ای گلستان در قبولی کنکور