Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:20:19 GMT

آغاز مجمع کمیته المپیک برای تصویب اساسنامه جدید

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۷۹۷۸۳

آغاز مجمع کمیته المپیک برای تصویب اساسنامه جدید

مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور مسئولان ورزش کشور و برای به تصویب رساندن اساسنامه جدید آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه"، مجمع عمومی کمیته ملی المپیک از صبح امروز با حضور وزیر ورزش، رییس، دبیر و سایر مسئولان کمیته ملی المپیک و همچنین روسای فدراسیون ها در آکادمی ملی المپیک آغاز شد.


در ابتدای این مجمع یک سال بعد از انتخابات کمیته ملی المپیک با حضور صالحی امیری برگزار می شد، رییس کمیته ملی المپیک به صحبت برای حاضران پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی امیری در حضور اعضای مجمع گفت: در این مدت تلاش کردیم که منیت ها را کنار بگذاریم و ما شویم. وزارت ورزش ما، کمیته ملی المپیک ما، ورزشکاران ما، فدراسیون های ما، دیگر همه جامعه ورزش ما شده است و منیت ها از بین رفته است. معنی ما یعنی که هرچه که در ورزش ایران چه تلخ و چه شیرین اتفاق می افتد در آن سهیم هستیم.


وی افزود: در این مدت یاد گرفتیم در شکست ها و پیروزی ها کنار هم باشیم. در این مدت سربلندی وزیر ورزش سربلندی جامعه ورزش بود. در این فرهنگ یاد گرفتیم که کار در ورزش برای ما افتخار غرور باشد. تلاش کردیم به جای اینکه مقابل وزارت ورزش باشیم در کنار آن باشیم. فدراسیون ها و ورزشکاران را قلب خودمان میدانیم. تلاش کردیم با همین رویه در جاکارتا حضور پیدا کنیم و به موفقیت برسیم. وقتی از حاشیه عبور میکنیم فقط به متن توجه میکنیم. ما در این مدت تلاش کردیم به فتنه جویی ها و حاشیه ها توجه نکنیم و به ارتفاع گرفتن از زمین پست به قله ها فکر کنیم.


رییس کمیته ملی المپیک گفت: در یک سال گذشته با تلاش همکاران پرسنل سخت کوش با راهنمایی وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسئولین وزارت ورزش و همدلی که بین این دو نهاد صورت گرفت و همچنین همدلی رسانه ها به موفقیت رسیدیم. اولین اقدامی که در دستور کار ما قرار گرفت اتحاد و همدلی چهارگانه در جامعه ورزش بود. ما همواره این موضوع رو سرلوحه کار خود قرار دادیم که پشت وزارت ورزش باشیم و با همدلی به فکر موفقیت باشیم.


صالحی امیری در پایان گفت: توجه و تقویت ظرفیت ورزش بانوان هم در بعد کمی و هم در بعد کیفی یکی دیگر از اولویت های کاری ما در این مدت بود که دستاوردهای مهمی نیز برای ورزش ما داشت. با حمایت و تلاش دوباره خانواده ورزش سعی میکنیم که سال جدید را با موفقیت های بیشتر شروع کنیم و در میادین بین المللی به موفقیت های دوباره برسیم. قدردانی میکنم از آقای سلطانی فر که در این مدت هرگونه حمایتی را از کمیته المپیک داشتند و اگر موفقیتی بوده به خاطر حمایت های شما عزیزان بوده است.


بعد از صالحی امیری، طاهره طاهریان، نایب رییس بانوان کمیته ملی المپیک درباره بخش زنان توضیحاتی را ارائه کرد.


سپس نوبت به نصرالله سجادی، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی 2018 رسید که گزارشی از عملکرد ورزشکاران در جاکارتا ارائه کرد.


همچنین اصغر رحیمی، سرپرست کاروان ایران در المپیک جوانان 2018 هم توضیحاتی را در خصوص نتایج به دست آمده در بوینس آیرس ارائه داد.


ادامه دارد...

وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس گفت: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم. - اخبار ورزشی -

محمد نبی رضایی پس از کسب مدال طلا در مسابقات انتخابی المپیک آبهای آرام و سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار ورزشی تسنیم گفت: امروز مسابقات کسب سهمیه را در پیش داشتم و مسابقه سختی بود ولی به صورت کامل استراتژی خود را به کار بستم و طلا  گرفتم که این مدال آن هم در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره‌ای بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: در بازی‌های آسیایی می توانستم طلا بگیرم ولی با مشکلاتی که الان نمی خواهم ورود کنم، مدال را از دست آدم اما بعد از آن  بلافاصله با مربی خودم ایمان پور عزیز، تمریناتی را آغاز کردم و در روز سه تا چهار ساعت تمرینات پر فشار داشتم و خداراشکر با طلا به خانه بر می‌گردم.

رضایی تصریح کرد: مطئمنا در ادامه برای المپیک و حضور در فینال A و پر قدرت تمرین می‌کنم حتی مدال المپیک دور از دسترس نیست و امروز هم نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم.

وی افزود: این مدالی که کسب شد را مدیون مربی خودم هستم او برای من زحمت زیادی کشید. بعد از بازی‌های آسیایی او دوباره به من اعتماد کرد و من هم به او اعتماد کردم و یک کار گروهی خوبی را شروع کردیم و به او مدیون هستم. او یکی از بهترین علم های روز دنیا را در اختیار دارد. در مجموع از این نتیجه و این همکاری متقابل با مربی بسیار خوشحال هستم.

سهرابیان: قایقرانی ایران تاریخ‌سازی کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • ورود وزیر ورزش به ماجرای پاراتکواندو
  • نبی رضایی: نشان دادیم می‌توانیم در پاریس مدعی باشیم
  • دوفوریت بررسی لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تصویب شد
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است