Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای لیگ برتر تکواندو در حالی پیگیری شد که دیدار بزرگ هفته سوم دور برگشت بین شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد برنده نداشت. این نتیجه به سود تیم رده دومی لوازم خانگی کن تمام شد تا فاصله اش با صدر جدول را کاهش دهد.

طرفداری - پس از وقوع آتش سوزی در خانه تکواندوی فدراسیون، دیدارهای هفته سوم و چهارم دور برگشت لیگ برتر تکواندو جام خلیج فارس به خانه تکواندوی پایتخت منتقل شد و تیم‌های شرکت کننده ۲ هفته مسابقاتی خود را طی یک روز برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم شهرداری ورامین که صدر جدول لیگ برتر تکواندو را در اختیار دارد در مهم‌ترین دیدار هفته سوم برابر تیم دانشگاه آزاد به تساوی ۴ بر ۴ رسید. دانشگاه آزاد که در رده سوم جدول قرار دارد توانست صدرنشین را متوقف کند اما این نتیجه بیش از هر کس، تیم رده دومی لوازم خانگی کن را خوشحال کرد.

لوازم خانگی کن در مصاف با مس کرمان ۶ بر ۲ پیروز شد و سپس در دیداری از هفته چهارم دور برگشت ۸ بر صفر تیم ملوان نیروی دریایی را شکست داد تا فاصله خود را با شهرداری ورامین به ۳ امتیاز برساند. لوازم خانگی کن پس از تساوی با دانشگاه آزاد در مسابقه هفته چهارم دور برگشت خود ۷ بر یک از سد پالایش نفت آبادان عبور کرد.

در سایر بازی‌های هفته سوم دور برگشت، تعاونی انقلاب شهریار ۵ بر ۳ برابر پالایش نفت آبادان به پیروزی رسید و پاس قوامین ۶ بر ۲ ملوان را شکست داد. همچنین از دیدارهای هفته چهارم تیم دانشگاه آزاد ۷ بر یک پاس قوامین را مغلوب کرد و در رده سوم جدول باقی ماند.

پیروزی ۷ بر یک مس کرمان برابر تعاونی انقلاب شهریار پایان بخش دیدارهای خانه تکواندوی پایتخت بود. محمدحسن پلنگ افکن و مهدی جلالی ۲ تکواندو کار تیم شهرداری ورامین در پایان مسابقات این دور از سوی کمیته فنی فدراسیون تکواندو به عنوان فنی‌ترین بازیکنان هفته‌های سوم و چهارم انتخاب شدند.

با پایان هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم شهرداری ورامین با ۳۱ امتیاز صدرنشینی خود را تداوم بخشید، هوگوپوشان لوازم خانگی کن با ۲۸ امتیاز در رده دوم باقی ماند و دانشگاه آزاد اسلامی با ۲۶ امتیاز جایگاه سومی خود را حفظ کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک