Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛ علی خانقائی اظهار کرد: حمل ونقل یکی از ارکان توسعه اقتصادی هر کشوری است و استان ما با قرار گرفتن در محور ترانزیتی شرق کشور نقش موثری در پیشرفت اقتصاد ایفا میکند.

مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: اداره راهداری وظایف سنگینی مثل تامین امنیت خاطر مردم در جاده‌ها را بر عهده دارد که شهرستان خاش به واسطه قرارگیری در محور ترانزیتی چابهار-میلک همواره از مجموعه پر تلاش استانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول افزود: حدودا در ۶۰ کیلومتر از محور‌های شهرستان خاش روکش آسفالت انجام شده و ۷۰ کیلومتر دیگر نیز به زودی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به وجود ۱۶ نقطه حادثه خیز در محور‌های استان بیان کرد: از این تعداد ۷ نقطه حادثه خیز در شهرستان خاش قرار دارند که ۴ مورد برای رفع مورد تایید سازمان مربوطه قرار گرفته است.

خانقائی در خصوص ظرفیت‌های طبیعی و گردشگری خاش مواردی را ذکر کرد و گفت: برای تسهیل در روند تردد و ارائه خدمات بهتر برای شهرستان خاش بیش ۵۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سیستان و بلوچستان درصدر جدول آمار تصادفات و تلفات کشور است که ۳۰ درصد از علت این تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه است و که متاسفانه استان ما در این شاخص نیز در کشور اول است.

 انتهای پیام/پ

حادثه رانندگی در سیستان و بلوچستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا

 روابط عمومی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان ایوب کرد گفت:بر اثر بارندگی های اخیر در ۲۴ ساعت گذشته و افزایش بارندگی ها از بامداد امروز، راه ارتباطی ۲۰ روستای حوزه  شهرستان های  سراوان، مهرستان،سیب و سوران و گلشن در اثر بارندگی های سیل آسای اخیر مسدود شده است.

وی افزود: علاوه بر محورهای فوق ،محور گلشن، سراوان، مهرستان، ایرانشهر، گشت،سراوان و محورهای فرعی سوران،پسکوه و مهرستان، سوران تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تاکید کرد:تمامی امکانات راهداری از جمله ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در شهرستان‌های مورد نظر مستقر شدند و تلاش راهداران برای بازگشایی این محورها ادامه دارد‌.

کرد در پایان یادآورشد:هم استانی‌های عزیز با توجه به شدت بارش ها از سفرهای غیر ضروری خودداری ومی توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۰ محور روستایی در شمال سیستان و بلوچستان براثر بارندگی های سیل آسا
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • بازگشایی محور گلشن به سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • سه محور فرعی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود شد
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • محور کتیج به کرحمت مسدود شد
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته