Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اسلامشهر، دکتر سید محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی در شورای روسای واحدهای استان تهران که در واحد اسلامشهر برگزار شد، گفت: تدوین برنامه استراتژیک، بودجه بندی مناسب، عملیاتی کردن برنامه های مدون و نظارت دقیق بر اجرای برنامه ها باید در اولویت واحدهای دانشگاهی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حرکت به سوی درآمدزایی غیرشهریه ای را اصلی اساسی در توسعه کیفی دانشگاه آزاد اسلامی دانست و افزود: واحدهای دانشگاهی می توانند با تدوین برنامه­ های درآمدزایی و ارائه طرحهای دانش ­بنیان علاوه بر حل مسائل و معضلات کشور در زمینه ­های گوناگون، منابع درآمدی جدیدی ایجاد کنند.

دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در ابتدای این نشست گفت: واحد اسلامشهر توانسته با بهره گیری از پتانسیل بالای علمی و تخصصی اساتید و کارکنان خود و همچنین برخورداری از فضا و امکانات آموزشی و پژوهشی مناسب به عنوان قطب علمی مطرح در جنوب غرب استان تهران، نقش مؤثری در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت بنیان علمی کشور داشته باشد.

وی همچنین از همکاری نزدیک این واحد دانشگاهی با ادارات شهرستان اسلامشهر در راستای رفع مشکلات شهرستان خبر داد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر همواره با ارائه مشاوره های علمی و پژوهشی در حل مشکلات شهرستان اسلامشهر با مسئولان این شهرستان و ادارات آن همکاری می کند.

انتهای پیام/

188 / 167 سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران سید محمودرضا آقامیری برنامه استراتژیک بودجه بندی واحد اسلامشهر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برنامه استراتژیک بودجه بندی واحد اسلامشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۷۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی روز سه شنبه در جلسه عفاف و حجاب اسلامشهر تشکیل ستاد عفاف و حجاب را تأکیدی بر اهمیت این فریضه مهم دینی دانست و گفت: این جلسات سبب می‌شود، تا همه نهادهای دست اندرکار به وظایف خوب بیش از گذشته واقف باشند.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: قطعاً اصناف نیز همچون سایر اقشار که همواره پیشگام بوده اند در راستای رعایت حریم خانواده به این مهم توجه بیشتری خواهند داشت.

حبیبی افزود: در موضوع عرضه پوشاک مناسب که یک دغدغه برای بانوان است با ابلاغ وزارت کشور حداقل یک فروشگاه بزرگ مد اسلامی می‌بایستی هرچه سریع‌تر در اسلامشهر راه اندازی شود و حمایت‌های لازم نیز صورت بپذیرد که بتواند پاسخگوی نیازی بانوان اسلامشهری باشد.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: این اراده برای سالم سازی هرچه بیشتر محیط شهرستان وجود دارد و همه دستگاه‌های دست اندرکار می‌بایستی پای کار باشند.

حبیبی همچنین بر این نکته تاکید کرد که سایر اولویت‌های شهرستان از جمله ستاد تنظیم بازار، نیازهای ساختاری شهرستان، بخش درمان، راه‌های ارتباطی و… در جای خود با قوت پیگیری می‌شود.

کد خبر 6086987

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت