Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، علی مرادی با بیان اینکه برخی تعابیر عجیب و مغرضانه است و ریشه در واقعیت ندارد گفت: این اظهارات بیشتر تحریف واقعیت توسط گروهی کج فهم به شمار می رود.

رئیس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: گفتگوی من با رادیو ورزش و طرح مطالب مختلف باعث شد تا برخی که اصرار بر این دارند تا نفهمند، سوء تفاهماتی را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه لازم شد تا توضیحی در این باره داده شود. اگرچه خانواده بزرگ این ورزش موضوعات را می دانند، اما برای مقابله با این کینه ورزی ها، این نکات مرور می شود.

وی عنوان کرد: ساختار تیم ملی بزرگسالان در فدراسیون وزنه برداری متشکل از مدیر فنی و کادر فنی است که مدیر فنی به عنوان رابط میان فدراسیون و کادر فنی، مسئولیت این بخش نیز با کاظمی نژاد است.

مرادی ادامه داد: مسئولیت کادر فنی نیز برعهده محمدحسین برخواه است که حمایت قاطع و صددرصدی فدراسیون را با خود دارد. این مسئولیت می‌تواند با نام سرمربی باشد یا هر نام دیگری؛ اما مهم این است که او در راس کار است و در همکاری کامل و حداکثری با فدراسیون.

وی خاطر نشان ساخت: این قابل فهم است برخی کج فهم ها از این همکاری و مسیر روشن رو به آینده ناراحت باشند و تلاش کنند تا از هر فرصتی برای آسیب زدن به وزنه برداری کشور استفاده کنند؛ اما چنین امکانی وجود ندارد و این قطار با سرعت و استحکام در حال حرکت است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در پایان گفت: این ساختار توضیح داده شد تا آنهایی که قلبشان بیمار است بدانند که برخواه سرمربی، مسئول فنی، نفر اول فنی و هر عنوان دیگری است و مورد حمایت قاطع فدراسیون. البته، باید عنوان کنم شخصیت برخواه بی توجه به عناوین و منصب هاست و عاشقانه به دنبال اعتلای کشور در عرصه های داخلی و خارجی است.

کد خبر 4513566

منبع: مهر

کلیدواژه: علی مرادی فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند

با تصمیم کادر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان، الهام حسینی به مسابقات جام جهانی وزنه‌برداری در پوکت تایلند اعزام نخواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوروش باقری سرمربی تیم وزنه برداری بانوان گفت: حسینی در آخرین رکوردگیری که روز چهارشنبه انجام شد با رکوردهای مورد نظر برای کسب سهمیه المپیک پاریس فاصله داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم به پوکت اعزام نشود.

وی اضافه کرد: حسینی بعد از آسیب‌دیدگی  تلاش زیادی کرد تا دوباره به اوج آمادگی برگردد اما زمان کوتاه بود و بیشتر از این هم نمی‌شد او را تحت فشار سنگین تمرینات قرار داد. با این حال من به سهم خودم بابت تلاش‌های این وزنه‌بردار تاریخ‌ساز و عنوان‌دار تشکر می‌کنم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتواند در مسابقات جهانی بحرین مزد زحماتش را بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • تعبیر خواب در ۳۰ روز ماه مطابق با آیات قرآن کریم
  • گفت و گو با سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری
  • انوشیروانی: می توانستم علیه رستمی شکایت کنم/روزی که آمدم برخی گفتند با سر در باتلاق شیرجه زدی/ هیچ مراوده مالی با نصیرشلال ندارم+ فیلم