Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مشهد در مجلس نوشت: کشورهای منطقه نظیر قرقیزستان، قزاقستان و افغانستان جهت تأمین گوشت و با قیمت کیلویی ۳۷۰۰۰ تومان و تحویل در تهران و مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند اما مافیای موجود که ضروری‌ترین کالای زندگی مردم را هم از چنگ‌شان در آورده کارشکنی می‌کنند.

به گزارش قدس آنلاین، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی حادثه سقوط هواپیمای نیروی هوایی ارتش که حامل گوشت وارداتی برای تامین معیشت مردم بود واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
کریمی قدوسی در صفحه شخصی خود نوشت: 
عرض تسلیت و تاسف برای شهادت جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش که برای جبران گرانی های سرسام‌آور قیمت گوشت اقدام به واردات و تامین آن از کشورهای منطقه کردند.
جناب رئیس جمهور، کشورهای منطقه نظیر قرقیزستان، قزاقستان و افغانستان جهت تأمین گوشت مصرفی کشور با رعایت تمامی استانداردهای غذایی بهداشتی و تنها با قیمت کیلویی ۳۷ هزار تومان و تحویل در تهران و مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند اما مافیای موجود که ضروری‌ترین کالای زندگی مردم را هم از چنگ‌شان در آورده کارشکنی می‌کنند.
جناب رئیس‌جمهور از شما خواهش می‌کنیم به حرمت این شهدای راه معیشت و رفاه زندگی مردم دست و پای این مافیا را بشکنید. 
منبع:فارس انتهای پیام/
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جواد کریمی قدوسی گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی

  رضا شریفی در مراسم توسعه و گسترش خانه‌های دین و زندگی در استان، اظهار کرد: مصداق بارز دغدغه مقام معظم رهبری با توجه به نام گذاری امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، همین خانه‌های دین و زندگی است، براین اساس باید برای گسترش و افزایش این مجموعه‌ها تلاش کرد.

وی گفت: خانه‌های دین و زندگی مجموعه‌هایی اثرگذار بوده و در کنار سایر کنشگران اجتماعى و تشکل‌های مردمی و سمن ها، می‌توانند تاثیرگذار باشند، دشمن به دنبال کم رنگ کردن نقش مردم و القای وجود اختلاف فی ما بین دستگاه‌های اجرایی با کف جامعه و فاصله انداختن بین این دو است و متاسفانه برخی از داخل نیز به این موضوع دامن می‌زنند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تاکید کرد: ما کم کاری و بدکاری‌ها در برخی از حوزه‌ها را قبول داریم و از این بابت، عذرخواهی می‌کنیم، در تلاش برای جبران آنها هستیم، در حالی برخی از اتفاقات به مثل اتفاقات اخیر در راسک و چابهار به صورت سازمان یافته از سوی سرویس‌های جاسوسی هدفگذاری و اجرایی شد به صورتی که در اتفاقات اخیر فعالیتشان پیوست عاطفی و اجتماعی داشت که این اقدامات برای انتقام جریان هشت مهر یا دختر چابهاری انجام شد و شاید در ظاهر بخشی از مردم مردد شدند؛ اما برادران و خواهران شیعه و سنی و زابلی و بلوچ ما هر دو با نا امن بودن استان مخالفند.

وی افزود: سالی که گذشت، سال پروژه‌های بزرگ و امسال سال افتتاح آنها خواهد بود، هیچ کدام از برادران و خواهران شیعه و سنی و فارس و بلوچ، حاضر به تعطیلی هیچ یک از این ابر پروژه‌ها نیستند، همه ما در یک کشتی قرار داریم و به هیچ عنوان اجازه ایجاد خلل در این طرح‌ها را نمی‌دهیم، خوشنامی و بدنامی استان برای همه ماست، ما قطعا اجاده نمی‌دهیم برخی از گروهک‌ها به اسم دفاع از حقوق اهل سنت و بلوچ استان را نا امن کنند و مسیر آبادانی و توسعه و خوشنامی استان را با قوت ادامه خواهیم داد.

تلاش برای راه اندازی هزار خانه دین و زندگی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از تلاش برای رسیدن آمار خانه‌های دین و زندگی استان به یک‌هزار واحد خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی هم در این مراسم گفت: از پنج سال گذشته تاکنون اجرای طرح خانه‌های دین و زندگی در سیستان و بلوچستان به عنوان یک پایگاه فرهنگی در استان در حال پیگیری و اجرا است و در حال حاضر با همه حمایت‌های صورت گرفته از سوی استانداری و تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهاد‌های مرتبط، قریب به ۳۰۰ خانه دین و زندگی در استان راه اندازی و مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در تلاش هستیم در راستای گسترش کمی و کیفی فعالیت خانه‌های دین و زندگی، آمار این مجموعه در استان را به یک‌هزار واحد افزایش دهیم، این مجموعه‌ها کاملا مردمی و با توان خود مردم فعالیت می‌کنند.

این مقام مسوول با بیان اینکه محدوده فعالیت خانه‌های دین و زندگی به یک کوچه و خیابان محدود است، افزود: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اشتغالزایی، فعالیت‌های مذهبی و ... از جمله فعالیت‌های این مجموعه هست.

وی اظهار کرد: برای خانه‌های دین و زندگی سرمایه گذاری ویژه‌ای کردیم که برگزاری یک دوره آموزش برای ۵۰ نفر از دختران برای حلقه داری و شبکه سازی از جمله فعالیت‌های انجام شده در این حوزه در استان است، این مجموعه‌ها نیاز به مخاطب ندارد و خود مردم و فعالان آنها برای خود شبکه مردمی دارند.

جهانشاهی تاکید کرد: خانه‌های دین و زندگی دارای اثرگذاری بسیاری هستند به طوری که در برخی از نقاط فقدان و ضعف‌ها را پر می‌کنند، ما از این مجموعه‌ها با تمام توان حمایت می‌کنیم.

شایان ذکر است تجلیل از پنج مسوول خانه و دین و زندگی استان، رونمایی از کتابچه فعالیت‌ها و پرچم خاص این مجموعه‌ها از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها