Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین قناعت کارگردان «دزد و پری۲» درباره شرایط نامناسب اکران این اثر سینمای کودک توضیحاتی ارایه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قناعت کارگردان سینما درباره شرایط اکران فیلم سینمایی «دزد و پری ۲» که از اوایل دی ماه روی پرده رفته است، گفت: قرار بود «دزد و پری ۲» در مهرماه اکران شود اما متاسفانه فیلم دیگری جایگزین این اثر شد به همین دلیل از فصل کنونی اکران «دزد و پری ۲» راضی نیستم اما چاره‌ای هم نداشتیم و باید آن را به نمایش می‌گذاشتیم چراکه اگر این فصل را از دست می‌دادیم اکران «دزد و پری ۲» به سال بعد می‌افتاد و به همین ترتیب ۳ سال می‌شد که در نوبت اکران می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه فیلمی که کهنه شود دیگر ارزش خود را از دست می‌دهد به همین دلیل این فیلم را اکران کردیم.

وی با بیان اینکه «دزد و پری ۲» از قسمت نخست آن، یک سر و گردن بالاتر و یک فیلم شاد و سرگرم‌کننده است و در عین حال قصه آن چفت و بست دارد، عنوان کرد: هرچند فروش «دزد و پری ۲» تاکنون بد نبوده اما من مطئنم اگر آن را در فصل مناسب‌تر اکران می‌کردیم به فروش بهتری دست پیدا می‌کرد.

قناعت با اشاره به اینکه «دزد و پری ۲» یک فیلم خوب، مناسب خانواده و کودکان است، مطرح کرد: اگر این فیلم در مهرماه اکران می‌شد فروش بسیار خوبی می‌کرد چرا که اِلِمان‌های فروش را دارد برای مثال فیلم خوش ریتمی است و مباحث آموزشی و سرگرمی در آن دیده می‌شود از همین رو من خیلی این فیلم را دوست دارم اما متاسفانه اکران «دزد و پری ۲» به دی ماه و فصل امتحانات بچه‌ها افتاد و این سهم «دزد و پری ۲» از شرایط اکران شد.

این کارگردان درباره اینکه این روزها همزمان چند فیلم کودک در حال اکران است، توضیح داد: خوشبختانه سینمای کودک در این دو، سه ساله به جایگاه خوبی رسیده است ضمن این که سیاست‌های بنیاد سینمایی فارابی که هنوز به نظرم بهترین حامی سینمای کودک است در جهت دیده شدن آثار کودک موثر واقع شده است برای مثال سلیقه و نگاه اعضای قبلی و فعلی شورای راهبردی سینمای کودک و نوجوان این بنیاد این بود که فیلم‌های خوبی در این حوزه ساخته شود تا بتوانند اکران خوبی داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: چندی پیش قانونی مصوب شد که براساس آن هر سرگروه سینمایی در سال باید یک فیلم کودک اکران کند که به نظرم یک اتفاق بسیار خوب است چرا که این امر به این معنی است که ما هر سال بالغ بر هفت فیلم کودک خواهیم داشت‌ این موضوع باعث می‌شود فعالان حوزه کودک به دنبال ساخت فیلمی بروند که مناسب خانواده و کودکان باشند به همین دلیل و من از این اتفاق استقبال می‌کنم.

 

منبع:مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش

سارا سالار، همسر سروش صحت تعدادی پست عجیب در اینستاگرام خودش منتشر کرد که خیلی از کاربران را شوکه کرد. منتشر کرده آمده، او در این چند پست مستقیما خبر از جدایی خودش و سروش صحت داد!

او ضمن انتشار تصویر زیر نوشت: «از این عکس شروع می‌کنم، تمام داستان را برایتان تعریف می‌کنم. داستان رو بذاریم از آخر به اول تعریف کنیم، من و سروش به احتمال زیاد از هم جدا خواهیم شد همین دو روز پیش بود که فکر می‌کردم عاقبت به خیر شدیم دم این زندگی گرم که همه‌اش عاقبت به خیری هست. داستان اینه گله دارم زودتر از این باید جدا می‌شدیم؛ سروش لفتش داد من می‌دونستم آدمی که این قدر معروف بشه دیگه نمی‌تونه خانواده داشته باشه، کتاب باز به همه لطف کرد حتی به ما»

سروش صحت با سارا سالار نویسنده ازدواج کرده بود، این دو بعد از ۸ سال زندگی مشترک در سال ۸۰ صاحب یک فرزند پسر بنام سورنا شدند. پیش از این شایعاتی مبنی بر جدایی سروش صحت و همسرش وجود داشت که به نظر با این صحبت‌های سارا سالار شایعات درست بودند.

tags # سروش صحت سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • چطور پرویز دهداری و سعید پورصمیمی ۴۰ سال بعد به هم رسیدند؟
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • خانۀ سپنتا را به موزۀ سینمای اصفهان تبدیل کنید
  • سعید راد در بیمارستان بستری شد؛ بیماری سعید راد چیست؟
  • افشای علت جدایی سروش صحت و همسرش
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم
  • کیانوش عیاری با هدیه تهرانی تماس گرفت | امین حیایی انتخاب اول بود اما ...