Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@11:20:48 GMT

حاشیه هایی بیشتر از متن

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۳۹۶

حاشیه هایی بیشتر از متن

هفته نامه نورسته بام در شماره 30 این نشریه در مطلبی با عنوان حاشیه هایی بیشتر از متن به موضوع عزل و نصب های جدید استان اشاره کرده است.

در بخش هایی از این مطلب آمده است: گرچه استان کوچک ما به قول عوام «زیر پونز» در نقشه ایران است اما حاشیه های فراوان آن و مباحث سیاسی و گاها تنش های بسیار در آن، ما را از متن دور و حواشی را پررنگ جلوه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مطلب می افزاید: بحث انتقال آب و تونل های غیرقانونی، تخلفات برخی از مدیران و عزل ایشان، تبلیغات زودهنگام مجلس شورای اسلامی، رقابت در لابی گری و گاها قوم گرایی برای تصدی پست های ارشد و میانی استان و آمار و ارقام نگران کننده در باب بیکاری و ... نه تنها دردی از مردم مظلوم و نجیب استان دوا نمی کند بلکه دل مشغولی و استرس ایشان را فزاینده کرده و حاشیه را از متن پررنگ تر نموده که بجاست بزرگان استان، نماینده ولی فقیه و استاندار، نمایندگان احزاب و معتمدین شهرستانهای 9 گانه برای برطرف کردن این معضلات اهتمام ورزند.
طرح تبدیل رودخانه کارون به جوی کارون، راهداران فرشتگان امنیت جاده ها و مروری بر رویدادهای خبری استان از دیگر مطالب این شماره هفته نامه نورسته بام است.
7363/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگی نشریات محلی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، احمدرضا هاشمزهی گفت: جاری شدن سیل خروشان در بستر رودخانه موجب قطع ارتباط ۴۱ روستا با جمعیت ۱۸ هزار نفر شده و تا چندین روز و برخی مواقع تا یک ماه تردد به سختی آنهم با خودرو‌های کمک دار و شاسی بلند انجام می‌شود.

فرماندار قصرقند افزود: باران، راه ۱۳ روستای محدوده بالا و پایین دست سد زیردان ساربوک و ۲۳ روستای حاشیه رودخانه کاجو و ۷۴ روستای بخش تلنگ را نیز قطع کرده و این روستا‌ها در محاصره سیل قرار داشتند و با کم شدن باران راه برخی از روستا باز شده، اما در مسیر گل و لای تردد فقط با خودروی شاسی بلند مقدور است.

فرماندار قصرقند بیان کرد:  بارندگی و طغیان رودخانه دو روز گذشته علاوه بر بستن مسیر قصرقند - تلنگ - کاجو راه ارتباطی ۱۳۰ روستا در محدوده حاشیه رودخانه کاجو، پایین دست دهستان حمیری ساربوک و محدوده عزیز آباد تا کلمت و بگ و هزاره‌ای و بخش تلنگ تا محدوده سد زیردان (جگرکوه) و دپ و سارتاپ را نیز قطع کرده و هیچ راهی برای امدادرسانی آنها وجود ندارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۲۵ هزار نفر در بخش تلنگ قصرقند و بیش از ۶ هزار نفر در محدوده حاشیه رودخانه کاجو و ۱۳ هزار نفر در محدوده بخش ساربوک در محاصره سیل هستند و فقط امدادهوایی برای کمک رسانی امکانپذیر است.

هاشمزهی گفت: تا زمان فروکش کردن سیلاب امکان تردد در این مسیر‌ها و سایر روستا‌های حوزه بخش ساربوک و پایین دست منطقه چندوکان و کاجو وجود ندارد.
وی گفت: از مردم حاشیه نشین رودخانه کاجو درخواست می‌شود از تردد در بستر این رودخانه جدا خودداری کنند.

وی با بیان اینکه حجم آب فراوانی در رودخانه کاجو در حال طغیان است و سیل بند شهر قصرقند نیز فرسوده و نیازمند مرمت و بازسازی است، افزود: توصیه می‌شود اهالی پایین دست رودخانه‌ها جوانب احتیاط را رعایت و از تردد شبانه روی پل‌های قصرقند خودداری کنند .

هاشمزهی با بیان اینکه ارتباط مخابراتی و برق برخی مناطق روستایی نیز قطع شده است، افزود: بارندگی اخیر موجب وارد شدن خسارت به بخش‌های زیربنایی این شهرستان و زمین‌های کشاورزی حاشیه رودخانه نیز شده است.
وی گفت: پس از پایان بارندگی و با فروکش کردن سیلاب گروه‌های ارزیاب در منطقه برای برآورد خسارات اعزام خواهند شد.
فرماندار قصرقند افزود: هنگام بسته شدن راه‌های روستایی بر اثر طغیان رودخانه‌ها، تا زمانی که سیلاب فروکش کند اهالی این مناطق توسط ماشین‌آلات سنگین راهداری همچون لودر‌ها از رودخانه و مسیل عبور می‌کنند.
هاشمزهی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۴ مطالعات احداث پل از روستای حمیری به محور اصلی نیکشهر- قصرقند انجام شده و در دو سال اخیر عملیات اجرایی آغاز شده و پیشرفت خوبی ندارد، خاطر نشان کرد: ساخت پل حمیری یکی از ضرورت‌های شهرستان قصرقند به شمار می‌آید وبا هر آورد آب خسارت‌های زیادی به مردم وارد و راه بسته می‌شود.
فرماندار قصرقند ضمن تاکید بر آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد: در حال حاضر تمام زمین‌های زراعی و خانه‌های مسکونی که در مسیر و حاشیه رودخانه کاجو قرار دارند و همچنین در شهر نیز واحد‌های مسکونی دچار آبگرفتگی شده است.

 

شهرستان قصرقند دارای ۶۷ هزار نفر جمعیت و ۱۵۳ روستاست.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • متن و حاشیه فرهنگ و هنر در هفته گذشته
  • تحول بنیادین باید در حوزه تربیت پررنگ شود
  • همه آمدند/ زنجیره انسانی از گلوگاه تا رامسر در حاشیه خزر
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • محدودیت پروازی به برخی فرودگاه‌های حاشیه خلیج فارس
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • (ویدئو) حاشیه‌هایی از دیدار چهره‌های سیاسی، اجتماعی و رسانه‌ای با روحانی
  • چرا نباید چای پررنگ بنوشیم؟