Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@23:12:10 GMT

قیمت دلار و ارز در بازار امروز سه شنبه ۲۵ دی ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۴۱۷

فرارو- دلار در صرافی‌های بانک‌های امروز با افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی نسبت به دیروز، ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان تعیین شده است.

صرافی ملی قیمت فروش دلار را برای امروز سه شنبه، ۲۵ دی‌ماه را با افزایش دویست تومانی نسبت به نرخ پایانی روز گذشته‏، ۱۱ هزار و ۲۵۰ تومان اعلام کرده است.

امروز همچنین صرافی‌ها، دلار را با قیمت ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با وجود افزایش نرخ دلار در بازار، قیمت یورو نسبت به روز گذشته با کاهش همراه بود. قیمت یورو در صرافی‌های بانک‌های امروز با کاهش ۵۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت خرید آن نیز ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است.

اما قیمت ارز مبادله‌ای بانک مرکزی در جریان قیمتگذاری ۳۹ ارز دولتی موجود در معاملات امروز سه شنبه، ۲۵ دی‌ماه نرخ دلار آمریکا و سایر ارز‌های دیگر مانند درهم امارات، لیر سوریه، ریال قطر و ۶ ارز دیگر ثابت ماند و نسبت به دیروز هیچگونه تغییر قیمتی در آن‌ها اتفاق نیافتاد.

به این ترتیب بر اساس آمار بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا در بازار امروز (سه شنبه، ۲۵ دیماه) بدون تغییر نسبت به هفته گذشته ۴۲۰۰۰ ریال رقم خورد.

همچنین هر پوند انگلیس با افزایش ۲۲ ریالی، ۵ هزار و ۴۱۵ تومان و هر یورو نیز در مدت مشابه با افزایش سه ریالی، ۴هزار و ۸۲۱ تومان ارزش‌گذاری شد.

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴ هزار و ۸۲۱ تومان، درهم امارات هزار و ۱۴۳ تومان و پوند انگلیس ۵ هزار و ۴۱۵ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت، ارز دولتی نیز فروخته می‌شود.

نرخ ارز دولتی سه شنبه ۲۵ دی ۹۷ دلار 4200 پوند 5415 یورو 4821 درهم امارات 1143 لیر ترکیه 769 یوآن چین 621

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت ارز و دلار قیمت دلار سه شنبه قیمت دلار 25 دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات آخرین روز هفته بازار طلا و سکه تهران با ۳۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، از ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۱۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه و ربع سکه هر کدام افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، هفت میلیون و ۳۰۰ تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیاررا با ۱۰ هزار تومان افزایش به قیمت سه میلیون و ۸۳۲ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۶ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۸۰ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • قیمت دلار مبادله ای چند؟
  • قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳/ سکه در یک قدمی ۴۵ میلیون تومان
  • ایستادگی سکه در کانال ۴۴ میلیون تومانی
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹