Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@04:20:23 GMT

لحظه ی اعدام قاتل ملیکا در ملاعام + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۴۶۹

‍‍‍‍‍‍

رکنا:این فیلم لحظه اعدام قاتل ملیکا جهانگیری در ملاعام و در میدان اصلی فلاورجان را نشان می دهد.

حجم ویدیو: 6.78M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش اختصاصی رکنا،پس از انجام تمامی فرآیندها و تشریفات قانونی؛ حکم صادره بامداد امروز به مرحله اجرا درآمد و قاتل/ملیک در میدان آزادی فلاورجان به دارآویخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس رای دیوان عالی کشور، این فرد شرور به اتهام قتل ملیکا بامداد امروز در ملاء عام و در یکی از میدان های اصلی شهر فلاورجان اعدام شد.

رأی اعدام صادره در پرونده قتل ملیکای 5ساله اهل و ساکن فلاورجان که در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان رسیدگی شده بود، به تازگی مورد تأیید قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت.

یادآور می شود: ملیکای 5ساله مهر امسال قربانی یک معامله شوم موادمخدر شده بود که با اقدامات سریع قضایی قاتل وی دستگیر و پس از انجام تحقیقات در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان محاکمه شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، احمد خسروی وفا رییس کل دادگستری استان با اعلام گفت: سحرگاه امروز حکم قاتل ملیکای 5 ساله، اهل و ساکن فلاورجان اصفهان که در شعبه اول دادگاه کیفری یک دادگستری استان به اعدام و قصاص نفس محکوم شده بود در یکی از میادین اصلی شهرستان فلاورجان و در ملأ عام به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان ادامه داد: متهم این پرونده در مهر ماه سال جاری در پی یک معامله شوم مواد مخدر، ملیکا طفل 5 ساله فلاورجانی را به گروگان گرفته و به قتل رسانیده بود و با اقدامات سریع قضایی در کمتر از 24 ساعت دستگیر و در کمترین زمان مورد محاکمه قرار گرفت.

خسروی وفا یادآور شد: در این پرونده قضات شعبه اول دادگاه کیفری یک استان اصفهان متهم را به جهت قتل ملیکا به قصاص، نسبت به زنای به عنف به فرد دیگری به اعدام، آدم ربایی 20 سال حبس، ایراد ضرب و جرح عمدی به 7 سال حبس، از بابت حبس غیر قانونی طفل و خواهر و برادر وی به 4 سال حبس و برای کودک آزاری به 9 ماه حبس و نیز پرداخت دیه در حق اولیای دم و شکات محکوم نمودند.

رییس دستگاه قضایی استان حفظ امنیت و آسایش عمومی را مهمترین رسالت دستگاه قضایی اعلام و تصریح کرد: بی شک دستگاه قضایی استان اشد مجازاتهای قانونی را برای متجاوزان به جان، مال و ناموس مردم و مخلان نظم و امنیت جامعه اعمال خواهد کرد. 

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

من مهندس پرواز را از میان لاشه هواپیمای در آتش بیرون کشیدم + فیلم لحظه حادثه و گفتگو علت سقوط هواپیما در کرج چه بود؟ + فیلم سانسور شده قاتل ملیکای پنج ساله اعدام شد / بامداد امروز در ملاعام + عکس 10 روز شوهرم را تعقیب کردم تا اینکه مچ او را در خانه یک زن بیوه گرفتم / شوهرم تلافی چندش آوری کرد ! مریم زارعی نژاد تنها زن شهید حادثه سقوط هواپیما در کرج + جزئیات فیلم لحظه اقدام شیطانی یک وکیل با دختر جوان در آسانسور + عکس زمان واریز یارانه دی 97 مشخص شد جاسازی دوربین در حمام خانه یک زوج جوان/فیلم ها منتشر می شد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا کارگردان معروف به دستیارش تجاوز کرد +عکس اسحاق به 6 زن تنها در آپارتمان اشان تجاوز کرد+عکس این مرد را می شناسید؟ / او یک ماهه بود که در حرم امام رضا(ع) رها شده بود + فیلم و عکس سپاه این سلطان را در مشهد دستگیر کرد علت شهادت دو مرزبان ارتش در قصرشیرین اعلام شد سرباز هخامنشی را از کاخ مرکزی تخت‌ جمشید دزدیده بودند

منبع: رکنا

کلیدواژه: آزادی قتل اعدام قاتل اعدام ملیکا گروگان قتل کودک آزاری اخبار حوادث قاتل مجازات فیلم دار اعدام قاتل تصاویر دختر مرد سوپر مارکت دوربین مدار بسته عکس سقوط هواپیما فیلم سقوط زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارنظر جنجالی خود با اشاره به کمبود فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌های رژیم به دلیل کثرت افراد زندانی و بازداشت شده، خواستار اجرای حکم اعدام برای مجرمان امنیتی شد.

به نوشته وبگاه القدس العربی، بن گویر افزود: «در صورت احیای قانون اعدام در اسرائیل، ما شاهد خلوت شدن فضای زندان‌ها و بازداشتگاه‌ها خواهیم بود».

درخواست اعدام مجرمان امنیتی از آن رو حایز اهمیت است که رژیم صهیونیستی بسیاری از فلسطینیان را با همین اتهام در زندان‌ها و بازداشتگاه‌های نامناسب نگهداری می‌کند. به گفته دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در غزه، ارتش صهیونیستی از ابتدای جنگ بیش از ۵ هزار فلسطینی را بازداشت کرده است.

در این میان در حالی که زندان‌های رژیم صهیونیستی مملوء از اسرای فلسطینی است، کابینه نتانیاهو روز چهارشنبه اضافه شدن هزار سلول دیگر به زندان‌ها را تصویب کرد.

بن گویر پیش‌تر و همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین در ۷ اکتبر دستور قطع برق و آب برای زندانیان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی را داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • طناب دار بر گردن عامل جنایت برج سپید | توقف حکم ۲ قاتل و یک متجاوز در لحظه آخر
  • وزیر صهیونیست خواستار اعدام اسرای فلسطینی شد
  • یونیسف: ۱۴ هزار کودک فلسطینی کشته شدند
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • رمان قتل داریوش مهرجویی به کجا رسید؟
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی در فلاورجان
  • رهایی یک محکوم به اعدام از قصاص در شادگان
  • امنیت؛ خط قرمزی غیرقابل گذشت