Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجتبی آغاز مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم با اشاره به ضرورت اصلاح روش‌های بهره برداری از منابع آبی گفت : درحال حاضر با محدودیت منابع آبی و نیز افزایش روز افزون تقاضای آب مواجه هستیم اجرا طرح لوله گذاری آب کشاورزی در شهرستان خاتم برای ارتقای بهروری مصرف بهینه آب، جلوگیری از هدر رفت آب، مصرف بهینه وافزایش سرعت جریان آب اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز افزود: با اجرای ۵٠٠کیلومتر لوله گذاری انتقال آب در اراضی کشاورزی شهرستان این طرح موجب افزایش ١٠ درصدی راندمان آبیاری در بخش کشاورزی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خاتم گفت: اجرای طرح لوله گذاری با ٢٢میلیارد تومان اعتبار از محل صندوق توسعه ملی درشهرستان اجرا شده که درصورت تامین اعتبارباقی مانده اراضی نیز به طرح لوله گذاری تجهیز  و به ازای هر١٠٠٠متر لوله گذاری ٣۵میلون تومان وام کم بهره بلند مدت از محل صندوق توسعه ملی به عاملیت بانک کشاورزی به متقاضیان پرداخت می شود.

آغاز افزود: این طرح نیز باعملیات اجرایی حفاری، لوله گذاری و نصب فلکه‌های برداشت آب در اراضی۵١٠ نفر از بهره برداران کشاورزی را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/ی

طرح لوله گذاری لوله گذاری آب کشاورزی در خاتم اجرا شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان جهادکشاورزی کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید گندم در استان یزد

حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان یزد  در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم از زمین‌های زراعی شهرستان بمپور
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • آغاز فعالیت‌های ارکستر نوای آفتاب در سال ۱۴۰۳/ نخستین کنسرت با موسیقی بدون کلام
  • ارکستر نوای آفتاب سال جدید را با موسیقی بی کلام آغاز می‌کند
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان