Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:58:31 GMT

پروژه فاز ۲ پترشیمی بجنورد به زودی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۶۱۰

پروژه فاز ۲ پترشیمی بجنورد به زودی اجرا می‌شود

استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای فاز دو پتروشیمی بجنورد مطالبه به حق مردم استان است و این وعده را می‌دهیم که در آینده بسیار نزدیک این مهم به سرانجام برسد. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی شجاعی صبح امروز در برنامه تلویزیونی صبح بخیر ایران شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران با دعوت از سرمایه‌گذاران جهت حضور در خراسان شمالی اظهار داشت: خراسان شمالی به لحاظ نیروی انسانی استانی توانمند بوده که از پیشران‌های اقتصادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما و اگرهای یک دستور استاندار؛ آیا بساط بخاری نفتی از مدارس خراسان شمالی جمع می‌شود؟دستور رئیس کل دادگستری خراسان شمالی به دادستان‌ها برای کنترل و رصد گرانی‌های اخیرمعاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان شمالی منصوب شد

وی با بیان اینکه خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز با کشور ترکمنستان دارد، افزود: مرزی بودن خراسان شمالی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه استان شود. همچنین خراسان شمالی از ظرفیت‌های قابل توجهی نظیر کشاورزی، گردشگری و صنعت برخوردار می باشد که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

استاندار خراسان شمالی تقویت انسجام همه نیروهای موجود در استان را سبب بهره‌مندی بیشتر از منابع موجود عنوان کرد و ادامه داد: با تقویت انسجام نیروهای موجود در استان، همدلی اجزای حاکمیتی و تشخیص صحیح اولویت‌ها می‌توان استفاده بیشتری از منابع موجود داشت.

شجاعی وجود اقوام و مذاهب مختلف در خراسان شمالی را یکی از مزیت‌های این استان عنوان کرد و بیان داشت: وجود اقوام و مذاهب در خراسان شمالی زمینه‌ساز مهیا شدن تمام شرایط برای سرمایه گذاران در این استان است.

وی با بیان اینکه بخش عمده پروژه‌های سفر ریاست جمهوری در سال 94 به این استان به بهره برداری رسیده است، افزود: اکنون برخی از پروژه‌های سفر ریاست جمهوری بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تلاش مجموعه نیروهای استان در راستای به اتمام رساندن مابقی پروژه‌ها است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره به جلسه اخیر با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، خاطرنشان کرد:  طی جلسه اخیر با دکتر نوبخت مذاکراتی در راستای تکمیل زیرساخت‌های توسعه استان به ویژه تکمیل محور بجنورد به جنگل گلستان و راه آهن انجام شد.

شجاعی با بیان اینکه به زودی دغدغه و نگرانی مردم شیروان در خصوص واگذاری کارخانه قند مرتفع می‌شود، ادامه داد: این امید و وعده را به مردم شیروان می‌دهیم که به زودی نگرانی آنها در خصوص واگذاری کارخانه قند شیروان برطرف شود.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به پروژه فاز دو پتروشیمی بجنورد بیان داشت: اجرای فاز دو پتروشیمی بجنورد مطالبه به حق مردم استان است و این وعده را می‌دهیم که در آینده بسیار نزدیک این مهم به سرانجام برسد.

شجاعی در پایان وظیفه دولت را تامین امنیت و زیرساخت بیان کرد و اذعان داشت: با ورود بخش خصوصی به استان معضل اشتغال در خراسان شمالی که استانی امن برای سرمایه گذاری است، حل می‌شود.

انتهای پیام/ن

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند

استاندار خراسان شمالی، گفت: تعاونی‌های دانش بنیان خراسان شمالی مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد  امروز در کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب غیر شرب برای واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان ضمن قدردانی از فعالیت‌های پارک علم و فناوری، آن را زمینه ساز حرکت پرشتاب این پارک خواند و اظهار داشت: قرار گرفتن خراسان شمالی در اقتصاد دانش‌بنیان در رده استان‌هایی مثل خراسان رضوی باعث افتخار است.

وی افزود: توجه به نخبگان، تقویت هیئت‌های اندیشه‌ورز، ایجاد تعاونی‌های دانش بنیان و جذب نقدینگی در دست مردم، تاسیس شرکت‌های سهامی عام و سایر تدابیر برای مشارکت مردم در پروژه‌های نیمه تمام از اهم مواردی هستند که می‌تواند در جهش تولید موثر باشد.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: فروش واحدهای دولتی و اعطای مشوق‌های مالیاتی از دیگر مواردی هستند که می‌تواند در رونق و جهش تولید اثرگذار باشد. 

حسین‌نژاد به حمایت‌های گسترده دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در سال 1403 با انتقال آب، بخشی از مشکلات واحدهای فناور برطرف شود. 

قربانی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی نیز در ابتدای این آیین ضمن تشکر از توجه استاندار خراسان شمالی به حوزه ی علم و فناوری استان، پارک علم و فناوری را حلقه ی واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد  شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت 30 هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیر خانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان توصیف کرد و گفت: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحد های زیر مجموعه عملا وجود ندارد و رتبه پارک در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان که در سال گذشته 26 کشوری بود، امسال با 13 رتبه ارتقا به 13 کشوری رسیده است.

استاندار خراسان شمالی در حاشیه این آیین از پروژه ساختمان 8 واحدی که قرار است در اختیار واحدهای فناوری استان قرار گیرد نیز بازدید کرد و پیشرفت پروژه را از بازدید قبلی تاکنون تحسین کرد.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • تعاونی‌های دانش‌بنیان خراسان شمالی ویژه حمایت می‌شوند
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد