Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-29@12:17:28 GMT

از فردا آغاز موج جدید بارش ها

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۶۲۶

سازمان هواشناسی اعلام کرد: شاخه اصلی موج باران زا در حال خروج از کشور است اما از فردا (چهارشنبه) بعدازظهر موج جدیدی وارد کشور می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ­بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز هموطنان همچنان در چهار محال بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، خوزستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، کردستان، منتظر بارش باران و برف در ارتفاعات باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارندگی در شرق استان فارس و شمال بوشهر به شکل رگبار و رعد و برق است. امروز شمال خلیج فارس هم متلاطم خواهد بود و ارتفاع موج تا دو متر هم خواهد رسید و در بخش های مرکزی مثل استان یزد قسمت هایی از اصفهان، خراسان شمالی، رضوی و شمال خراسان جنوبی نیز وقوع بارش به شکل پراکنده خواهیم داشت. در جنوب شرق کشور ناپایداری ها بیشتر به شکل گرد و خاک خواهد بود و در کرمان، سیستان و بلوچستان نیز امروز و فردا این وضع را خواهیم داشت.
همچنین در مناطق مرزی خوزستان، ایلام، کرمانشاه نیز این شرایط حاکم است. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، این موج باران زا امروز از کشور عبور می کند و فردا بعدازظهر موج جدیدی وارد کشور می شود که کل کشور را تحت تأثیر خودش قرار می دهد.
با ورود این سامانه به جزء جنوب شرق کشور که بارندگی ها خفیف و پراکنده خواهد بود در دیگر مناطق به ویژه در زاگرس مرکزی و جنوبی، و استان های چهارمحال و بختیاری، ایلام، لرستان، همدان، کرمانشاه و کردستان بارندگی ها بسیار قابل توجه خواهد بود.
تهران، زنجان، البرز و قزوین نیز این وضع را با تأخیر شاهد خواهند بود. همزمان با ورود موج جدید با کاهش قابل توجه دمای هوا مواجه خواهیم شد و دما در پایتخت به دو تا سه درجه زیر صفر خواهد رسید.

دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی کاهش دما بارش برف باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!

طبق جدیدترین نقشه هواشناسی، از امروز (۸ فروردین ۱۴۰۳) برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

به گزارش مشرق، برای یک هفته آینده در بسیاری از نقاط استان های نیمه شمالی ، شمال شرقی و مرکز کشور شاهد بارش های رگباری خواهیم بود.

بارش ها در اغلب نقاط پراکنده بوده و نسبت به هفته گذشته شاهد شرایط جوی آرام تری خواهیم بود و انتظار بارش خاصی در سایر نقاط کشور نداریم.

فعلا یک موج برای اوایل هفته آینده دیده شده است که البته جزییات آن هنوز مشخص نیست و باید کمی صبر کنیم.

در سایر نقاط کشور نیز مثل غرب و جنوب کشور انتظار بارش خاصی نمی رود.

منبع: جماران

دیگر خبرها

  • هوای مازندران، امروز و فردا صاف و آفتابی
  • بارش پراکنده باران در نواحی شرقی کشور
  • وضعیت آب و هوا در آستانه ۱۳ بدر | باران خواهیم داشت؟ +نقشه
  • استمرار ناپایداری‌های جوی تا پایان هفته در کرمان
  • ورود موج بارشی جدید طی امروز و فردا در خوزستان
  • آسمانی صاف و آفتابی در استان قزوین
  • گزارش بارش‌ها طی امروز و فردا در این استان‌ها/ از تردد در این جاده‌ها خودداری کنید
  • برنامه ریزی برای راه اندازی اولین آکادمی گردشگری خوراک غرب کشور در کرمانشاه
  • آسمان ایران یک هفته کمی استراحت می کند!
  • پیش بینی بارش باران و برف و وزش باد شدید در غرب و نوار شمالی کشور