Web Analytics Made Easy - Statcounter

یورگن گراسمن فعال سیاسی-اجتماعی آلمانی و رییس بنیاد جمعیت دفاع از قدس به برنامه «عصر» می آید. وی بیشتر با فعالیت‌های حقوق بشری خود در حمایت از مردم فلسطین شناخته می‌شود و بارها به برپایی تظاهرات و تجمع علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی در خیابان‌های برلین اقدام کرده است.

این بنیاد حدود ۲۰ سال سابقه فعالیت در حمایت از حقوق مردم فلسطین را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراسمن البته یک تاجر و بازرگان بخش خصوصی در کشورش است که بارها مسئولان آلمان حساب‌های بانکی‌اش را به علت حمایت‌هایش از فلسطین مسدود کرده‌اند.

بازگویی واقعیت‌های موجود درباره هولوکاست از طریق سخنرانی‌ها، کنفرانس‌ها و اعلامیه‌ها و نیز تشریح جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی، رویکرد اصلی گراسمن در سال‌های اخیر بوده است؛ رویکردی که سبب شده است تا دولت آلمان او را به شدت تحت فشار قرار داده و فعالیت اعضای خانواده‌اش را نیز محدود کند.

برنامه تلویزیونی «عصر» با اجرای نادر طالب زاده پنجشنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه افق و جمعه‌ها بعد از خبر ۱۴ از شبکه یک پخش می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: حقوق فلسطین رژیم صهیونیستی بخش خصوصی آلمان هولوکاست دولت عصر نادر طالب زاده برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات واریز حقوق بازنشستگان

آفتاب‌‌نیوز :

جعفر امیرآبادی زاده با اعلام این خبر افزود: حقوق بازنشستگان با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل، با تصویب هیئت وزیران امروز و تا ساعاتی دیگر پرداخت می‌شود.

امیرآبادی زاده تاکید کرد:در زمان واریز حقوق‌ها افزایش مصوب هیئت وزیران که در زمان صدور احکام حقوق امسال محاسبه شده بود عملیاتی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه + فیلم
  • راهپیمائی مردم گرگان در حمایت از غزه
  • حمایت از مردم غزه و فلسطین؛ امروز در گرگان
  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • حمایت اسطوره آلمانی از کیمیش: خیلی مهمی!
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • جزئیات واریز حقوق بازنشستگان
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران