Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:07:56 GMT

رضا قوچان‌نژاد راهی تراکتورسازی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۸۰۷۳۹

رضا قوچان‌نژاد راهی تراکتورسازی می‌شود؟

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه پیوستن به تیم تراکتورسازی قرار گرفته است. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، رضا قوچان‌نژاد که پیش از این هم زمزمه‌های حضورش در تیم تراکتورسازی شنیده می‌شد، بار دیگر در آستانه پیوستن به اتین تیم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهام پیشین تیم ملی فوتبال ایران هم‌اکنون در ترکیه حضور دارد و حتی به دیدار محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی هم رفته است.

سرمربی جدید تراکتورسازی: از بازیکنان ایرانی شناخت دارم/باید برای موفقیت تلاش کنیملیکنز از سه‌شنبه در تمرین تراکتورسازی؛ مدیرعامل باشگاه در روزهای آینده معرفی می‌شودقوچان‌نژاد در آستانه عقد قرارداد با تراکتورسازی

در این راستا، از باشگاه تراکتورسازی خبر می‌رسد که توافقات خوبی بین مالک متمول این باشگاه و رضا قوچان‌نژاد انجام شده و دو طرف در آستانه رسیدن به توافق نهایی قرار دارند.

با ادامه این روند، پیش‌بینی می‌شود که رضا قوچان‌نژاد به‌زودی قرارداد خود را با تیم تراکتورسازی امضا کند.

انتهای پیام/ ع R7887/P1494/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • حفظ اصالت و هویت روستاهای هدف گردشگری در قوچان
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش