Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود پرهیزکار و محمد حسن‌ انصاری‌فرد جلسه‌ای را با دو مربی جوان کشورمان برگزار کردند. ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، داود پرهیزکار، سرپرست کمیته فوتسال اظهار داشت: نشست‌های مختلفی را برای انتخاب اعضای حاضر در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار می‌کنیم تا با انتخاب این عزیزان بتوانیم گام‌های موثری را برای روند رو به رشد این دو رشته برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته نیز بنده به همراه محمد حسن انصاری فرد، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی جلساتی را با علی صانعی و سفال منش برگزار کرده و به بررسی مطالب مختلفی در زمینه فوتسال پرداختیم.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط کمیته فوتسال فوتسال ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته فوتسال فوتسال ایران کمیته فوتسال فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان از تقابل این تیم با ژاپن در جام ملت‌های آسیا استقبال کرد و از آشنایی کادر فنی ایران با سامورایی آبی سخن گفت. - اخبار ورزشی -

شهاب‌الدین سفال‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری دشوار تیم ملی فوتسال ایران مقابل بحرین در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و مانند گذشته نمی‌توان هر تیمی را با اختلاف شکست داد. نتیجه این پیشرفت نیز همین است که تیم‌هایی چون چین، استرالیا و بحرین با تمام قوا و برنامه‌ریزی وارد زمین می‌شوند و انگیزه فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه حضور مربیان بزرگ در جام ملت‌های آسیا به جذابیت رقابت‌ها افزوده است، خاطرنشان کرد: پیروزی در هر مسابقه و قهرمانی برای ما از هر چیزی مهم‌تر است. اگر نقطه تاریکی وجود دارد، تلاش می‌کنیم آن را برای بازی‌های بعدی برطرف کنیم. بحرین تیم بسیار بسیار خوب و فیزیکی بود و از یک مربی برزیلی (رافائل فاگاگیرو) بهره می‌برد.

شمسایی: فشار روی ملی‌پوشان، کارمان را مقابل بحرین سخت کرد

مربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد بی‌دقتی بازیکنان ایران در گلزنی تصریح کرد: نیاز بود تمرکزمان را بالا ببریم و از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم. باور گل نخوردن از بحرین به لحاظ ذهنی در بازیکنان تأثیرگذار بود. با این حال در نهایت پیروز شدیم. این مسابقه را همانند دیدار با افغانستان به تاریخ سپردیم و خدا را شکر که با دو پیروزی از مرحله گروهی صعود کردیم.

سفال‌منش درباره تقابل فردا (دوشنبه) ایران با تیم ملی کویت به تسنیم گفت: با استراتژی ویژه‌ای به مصاف کویت می‌رویم. تاکنون مسعود یوسف، باقر محمدی، سعید احمد عباسی، علی اکرمی و بهروز عظیمی در دو بازی گذشته اخطار گرفته‌اند. با توجه به اینکه در مراحل حذفی به مهره‌های کلیدی‌مان نیاز داریم، با احتیاط بیشتری مقابل کویت بازی می‌کنیم تا همه بازیکنان را برای یک‌چهارم نهایی همراه داشته باشیم. ما برای یک برد دیگر و صعود مقتدرانه وارد زمین می‌شویم.

لک: بازی با بحرین در شأن فوتسال ایران نبود

وی در مورد احتمال رویارویی با ژاپن در اولین بازی از دور حذفی عنوان کرد: در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل هر حریفی با بهترین روش بازی می‌کنیم. اگر ژاپن رقیب ما در این مرحله باشد، انگیزه چندبرابری خواهیم داشت. ما تشنه بازی با ژاپن هستیم و شناخت بسیار خوبی از این تیم داریم. اگر ژاپن به‌عنوان تیم دوم صعود کند، بازی جذابی مقابل این تیم خواهیم داشت که فینال زودرس مسابقات خواهد بود. می‌خواهیم اهداف تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • پیگیری جلسات کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است نه حذف ژاپن
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • انتخاب رئیس هیات شنا کیش به عنوان سرپرست کمیته آب‌های آزاد
  • ساحلی بازان حریف خود را شناختند
  • سفال‌منش:تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟تشنه این بازی هستیم
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری جلسه فنی تیم ملی ایران برای بازی با بحرین