Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سعید سلطانی در توضیح این خبر گفت: به منظور ساماندهی برق های غیر مجاز و ارائه خدمات مطلوب تر به مشترکین برق در ۹ ماهه اول سال جاری، بیش از دو هزار و ۷۳۵ انشعاب غیر مجاز به غیر دائم تبدیل شده است، این در حالی است که تاکنون بیش از چهار هزار و ۳۰۰ انشعاب غیر دایم نیز به مشترکین متقاظی واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعداد انشعابات غیر مجاز در استان کردستان افزود: تعداد انشعابات غیرمجاز در کل استان بیش از پنج هزار و ۲۰۰ فقره است که با تلاش شبانه روزی همکاران و ساز و کاری مناسب در این خصوص، سعی بر ساماندهی هرچه سریع‌تر این انشعابات هستیم.

مدیر توزیع برق شهرستان سنندج با اشاره به برنامه های این مجموعه برای توسعه و تسهیل ارائه خدمات به مردم گفت: در ۹ ماهه ایتدایی سال ۹۷ بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد ریال در شهر سنندج راه اندازی شده است.

 شهرستان سنندج بیش از ۲۰۰ هزار مشترک دارد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۸۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ وحید مهجور گفت: ۶۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب، فروردین امسال در گیلان شناسایی و تعیین تکلیف شدند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست معاونت خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان گفت: افرادی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند علاوه بر تضییع حقوق مشترکان قانونی ، به شبکه توزیع آب تصفیه شده و بهداشتی خسارت وارد کرده و خدمات رسانی به این مشترکان را با اختلال مواجه می‌کنند.

وی افزود: در حال حاضر ۹۳۴ هزار و ۳۵۳ مشترک از خدمات آبرسانی شرکت آب و فاضلاب گیلان بهره‌مند هستند.

دیگر خبرها

  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • تعیین وضعیت ۳۹۰۰ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • ۱۰ رشته انشعاب آب غیرمجاز خانه باغ در ایلام شناسایی و جمع‌آوری شد
  • تعیین تکلیف ۳ هزار و ۹۳۷ انشعاب غیرمجاز در استان بوشهر
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • جمع آوری بیش از ١١ هزار انشعاب غیر مجاز آب در اهواز
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • محسن آرمین: وتوى قطعنامه عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل شرم آور بود/ اسرائیل برای فلسطینی ها حق حیات قائل نیست
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی